Manx Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Er det bare jeg som er rar, men jeg har til dags dato ikke gått på konsert for å se på håret til vokalisten eller noen andre i bandet, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 er nok bare deg :!: mange går dit jo seff for å se bandet.....ikke høre musikken :!: Og til den fjotten som uttalte seg at han ikke håpte metallica ville lage en skive som Justice....BRENN!.....selv om mætt klager på lite bass der så er metallcia live til de grader.....den som ikke har vært på metallica live skal ikke uttale seg i det hele tatt........Justice sangene ruler uanset \m/ Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er enig i at Justice er ei konge skive, selv om lydbildet er litt dårlig.. Kunne sett for meg en ny-utgivelse.. Type remastered... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 trash = hår! 5646649[/snapback] Fin gitar da.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hehe kul den, men syns ikke hode på dean gitarer er så rått.. untatt på vendettaen da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 ÅHÅHÅ übermullet i 1994-95! :!: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 ÅHÅHÅ übermullet i 1994-95! :!: 5658810[/snapback] no kidding :!: Lenke til kommentar
si_men Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er det noen som vet noe mer om realese dato for det ny albumet? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er det noen som vet noe mer om realese dato for det ny albumet? 6020665[/snapback] Ikke så vidt jeg kan se på Metallica.com. Jeg regner vel med at det blir rundt årsskiftet 06/07. Siste jeg leste var at gutta og Rick Rubin satt i studioet og diskuterte ideèr. Med Rick Rubin og guttas ønske om å gå tilbake til 80-tallet må det vel bli bra! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 De sa de skulle gå tilbake til røttene ved St. Anger og. Gjorde de det? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 De sa de skulle gå tilbake til røttene ved St. Anger og. Gjorde de det? 6022453[/snapback] Ikke kom her å si at du forventet så veldig mye, jeg ser på St.Anger som en transportetappe. James hadde kommet tilbake fra rehab. Lars har sagt at de får inspirasjon av å spille gamle låter som Fight Fire With Fire o.l. på konsertene. Dessuten tror jeg Rick Rubin kan få det beste ut av de, han har produsert kongeskiver før, og jeg tror han kommer til å gjøre det igjen. Metallica er ikke akkurat dårlige musikere. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvis ikke det blir 80 talls thrash så er bandet dødt for min del, de får en kjangs til, med og lage et skikkelig album, klarer de ikke det så forsetter jeg og kose meg med Kill Em All og Master Of Puppets og later som de andre albumene deres ikke eksisterer. 5625099[/snapback] Og kva er gale med Ride the lightning? Hmmm? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvis ikke det blir 80 talls thrash så er bandet dødt for min del, de får en kjangs til, med og lage et skikkelig album, klarer de ikke det så forsetter jeg og kose meg med Kill Em All og Master Of Puppets og later som de andre albumene deres ikke eksisterer. 5625099[/snapback] Og kva er gale med Ride the lightning? Hmmm? 6050622[/snapback] absolutt ingenting, tidenes beste skive i mine øyne. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Kjedelig og tøsete. Er igrunn for lite rølp på det meste også. Kill Em All er uten tvil den beste skiven da rølpingen er høyest der. Endret 6. mai 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kjedelig og tøsete. Er igrunn for lite rølp på det meste også. Kill Em All er uten tvil den beste skiven da rølpingen er høyest der. 6052535[/snapback] Jeg vil faktisk si at St. Anger er mest rølpete, minner om punk til tider. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Enig, imo var St. Anger utrulig dårleg. Kva skjedde med trommene då? Helsikes plastikbøtter... Og Kirk's soloar? Ikkje ein einaste ein nesten, men det var vel noko med det nye "imaget". Høyrast ut som søppel i mine øyrer. Og tekstane? Off.. Nei, håpar at Rick kan få dei på betre tankar, og få Kirk tilbake på 12. band der han høyrer heime. Endret 6. mai 2006 av huf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå