Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ny produsent på Metallica's neste skive

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får håpe den nye produsentet setter den nye skiven litt høyere enn det St. Anger var. Synes den var veldig midelmådig. Ikke samme kaliber som før.

Må vel krysse fingrene...

5631193[/snapback]

Det var vel litt på grunn av situasjonen internt i bandet, eller hva? kan ikke bare skylde på produsenten, når det var James som stakk ov i 3 måneder uten å gi en lyd fra seg. Resten av gutta visste ikke om han noen gang kom tilbake. Det var alle problemene som band-medlemene hadde seg imellom som gjorde at St.Anger ble som det ble.

Lenke til kommentar

Rubin har 3 oppgaver:

1. Tvinge Hetfield til å slutte med de miserable St. Makkverk-tekstene sine.

"Frantic-tick-tick-tick-tick-tick-tock"

"Invisible kid fell down a grid"

"My lifestyle determines my deathstyle"

2. Dra Lars bort fra plastikbøttene og tilbake til trommene.

3. Minne gjengen på hva et "riff" er for noe.

Lenke til kommentar
Rubin har 3 oppgaver:

5635399[/snapback]

Når det gjelder tekster, så synes jeg James bare har blitt bedre og bedre opp igjennom tidene.. Synes han var på topp på Load/ReLoad der.. St.Anger tekstene var jo skrevet av absolutt alle.. Er usikker på de to første "sitatene" der, men den siste så er det Kirk Hammet som har skrevet, ..eller slik virker det i hvertfall på "Somekind of Monster"-filmen..

--

Personlig så liker jeg absolutt alle Metallica -albumene.. St.Anger er på siste, Kill 'Em All på nest siste.. Så på 1., 2., 3. osv plass kommer (alt ettersom) Ride the Lightning, Master, Justice og de skivene der, samt Black Album, og Load/ReLoad..

Lenke til kommentar
Rubin har 3 oppgaver:

5635399[/snapback]

Og gi Rob noen (mange) bass-soloer. Wee.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

ble metallica-fan da jeg kjørte Master of Puppets inn i platespilleren, og etter min mening døde bandet den dagen Cliff Burton (RIP <3) døde. Har bare gått nedover siden da, og derfor har jeg sluttet helt å høre på metallica.

må innrømme at i dag så tok jeg å sindre, og magnus i klassen en jam med Seek and Destroy.

edit: glemte å skrive det jeg egetnlig skulle skrive :blush:

det må gjøres mangt for å få metallica tilbake til master of puppets, klarer de ikke det så trur jeg at det blir å gå ganske dårlig med dem. For å være helt ærlig så mener jeg at de begynner å bli rustne og ganske tomme for nye idéer, men de må greie å holde seg unna den forhatte nuwaven

edit edit formulering.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Jeg tror egentilg gutta savner den gode gamle thrashen. Bob Rock har gjort dem til snille, og det skal de ikke være.

Som gammel Metallica fan, som sverget til 83-91 perioden, håper jeg de kan gå tilbake dit.

5644081[/snapback]

Ja, jeg synes bl.a. San Diego konserten i 1992 er ganske god. :)

Lenke til kommentar
Jeg tror egentilg gutta savner den gode gamle thrashen. Bob Rock har gjort dem til snille, og det skal de ikke være.

Som gammel Metallica fan, som sverget til 83-91 perioden, håper jeg de kan gå tilbake dit.

5644081[/snapback]

Ja, jeg synes bl.a. San Diego konserten i 1992 er ganske god. :)

5644086[/snapback]

Knallkonsert det. Rall, fyll og tunge riff. :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at det gjelder noen av dere, men en generell oppfattning jeg har er at det er "tøft/in" å bare like "gammel Metallica", og da kritisere det nye..

Som jeg sa i min forrige post, så synes jeg Metallica har knallgode låter på hver eneste skive.. Synes Metallica viser styrke i de første albumene, som ikke kommer frem i de nyere, men synes også at det ligger mye styrke i de nyere albumene som ikke finnes før Black Album, f.eks..

Jeg er en stor Metallica -fan, og vil ikke henge meg opp i en spesiell tidsperiode, selv om jeg også har favoritter..

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at det gjelder noen av dere, men en generell oppfattning jeg har er at det er "tøft/in" å bare like "gammel Metallica", og da kritisere det nye..

Som jeg sa i min forrige post, så synes jeg Metallica har knallgode låter på hver eneste skive.. Synes Metallica viser styrke i de første albumene, som ikke kommer frem i de nyere, men synes også at det ligger mye styrke i de nyere albumene som ikke finnes før Black Album, f.eks..

Jeg er en stor Metallica -fan, og vil ikke henge meg opp i en spesiell tidsperiode, selv om jeg også har favoritter..

5645367[/snapback]

Personlig liker jeg best det eldre for Metallica. Fra Load og utover er det faktisk god musikk for det det er, bare at det ikke gir meg den følelsen det gamle gir meg. Hører ofte på Load og Reload selv, da de begge har gode sanger. Men, fortsatt ikke det jeg forbinder med Metallica.

At de tjener penger bryr meg midt i et sted sola sjeldent skinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...