Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ny produsent på Metallica's neste skive

Manx

Anbefalte innlegg

Her er en nyhet som jeg har gått å ventet på i noen år nå, ettersom jeg synnes Bob Rock har gjort en mindre god jobb med de siste skivene. Han skal IKKE produsere deres neste skive...

Direkte quote fra hjemmesidene til Metallica, postet 16.2

Since this Rick dude is new to all of this, we thought it would be a nice gesture to help break him into the music business by asking him to produce our next record. We're very happy he said yes! In other words, we are psyched to share with you that Rick Rubin is producing the next Metallica album! FUCK YEAH!

Rick Rubin :w00t: Mannen som har produsert band som Slayer, System of a Down og Audioslave. Tre av mine store favoritter og nå skal han i gang med mitt favoritt band :dribble: Dette kommer til å bli konge...

Kan jo hive med et bilde av gutta og Rick Rubin i studio sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slipknot's plater pleier å være drittkjedelig og dårlige. Så produserte Rick Rubin Vol3(husk at en produsent gjeren gir råd til band, og forelslår ideer osv). Vol3 ble knallbra.

Rick Rubin skal produsere. Deres nye bassist sier han skal hante tilbake grooven fra 80 tallet. Tror dette kan bli bra jeg. :)

Lenke til kommentar
neste albumet blir nok bra, de skal visst lage ett album som er mer likt ..And justice for all  :dribble:

5624746[/snapback]

Nei gud, det håper jeg da virkelig ikke

5625082[/snapback]

Heller det enn St.Mongo.

...And Justice For All er jo faktisk godt over snitt høyrbart.

Lenke til kommentar

Tror det kan bli veldig bra med Rick Rubin som produsent! Fyren har virkelig peiling, og så godt som alle albumene han har produsert har veldig god lyd, og det virker som han er flink til å pushe artistene til å gjøre sitt beste. Med Bob Rock ble de så gode venner til slutt at det i grunn ikke var noe "tension" i det hele tatt, noe som de tidligste albumene bar preg av, og som gjorde at musikken ble bra. Og i tillegg, om Rob får endel frihet i låtene... så tror jeg dette blir det beste Metallica-albumet på lang tid. Det skal en del til for å toppe de tidligste albumene, men om ikke Rick Rubin klarer å få disse gutta på rett spor... så tror jeg egentlig ingen kan gjøre det.

Lenke til kommentar
neste albumet blir nok bra, de skal visst lage ett album som er mer likt ..And justice for all  :dribble:

5624746[/snapback]

5625082[/snapback]

Heller det enn St.Mongo.

5625102[/snapback]

Justice er møkkkjedelig, men fortsatt bedre en St.Mongo, ja.

Lenke til kommentar

5624746[/snapback]

5625082[/snapback]

Heller det enn St.Mongo.

5625102[/snapback]

Justice er møkkkjedelig, men fortsatt bedre en St.Mongo, ja.

5625375[/snapback]

jeg syns Justice er ett av de bedre, sammen med master of pupppets og Kill 'em all

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...