Gå til innhold

Ikke adgang på Gotham TV

Martin-sama

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt PGR3 ganske lenge, har spilt gjennom 1 player delen, er ferdig med den, så har begynt mer Online. Idag ble jeg faktisk Gotham Hero (hva er det egentlig?), men når jeg går på "Heroes Channel" på gotham TV står det noe lignende: "One of the current players are not allowed to play this feature". Selv om jeg spiller på den accounten som har Live Gold. Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt PGR3 ganske lenge, har spilt gjennom 1 player delen, er ferdig med den, så har begynt mer Online. Idag ble jeg faktisk Gotham Hero (hva er det egentlig?), men når jeg går på "Heroes Channel" på gotham TV står det noe lignende: "One of the current players are not allowed to play this feature". Selv om jeg spiller på den accounten som har Live Gold. Noen som vet hvorfor?

5624647[/snapback]

Gi Xbox Live litt tid. Det samme skjedde med meg, men det ordnet seg etter en dag. Kan være Live som er litt ustabilt.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt XBOX live i mange uker?

5625332[/snapback]

Jada leste det i tråden over. Hender at enkelte Gamertag ikke kommer inn på Live selv om de har vært det tidligere. Hente meg at mitt gamertag ikke kom inn på live, selv om jeg var det en dag før. Venta derfor et døgn for å se om det var noe galt med Live. Må nevne at jeg også har to andre gamertag på Xboxen, og de kom inn på live, men ikke den jeg til vanlig bruker. Prøv å opprette en ny profil, og se om den kommer inn på Live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...