LCK Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei. Har byggd en ny pc. Abit AN8-V Amd Athlon 64 3700+ 1024 Kingston Powercolor X800GT Bzerk 500W power Problemet er at når jeg skal starte pcen starter den opp vifter og alt, men den kommer ikke langt nok til å få bilde på skjermen engang. Tar jeg strømmen til pcen og fjerner batteriet i 1 minutt, fungerer alt som normalt. Altså hver gang jeg skal reboote må jeg ta ut batteriet 1 min. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 ta og reset CMOS, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Den ligger rett ved siden av batteriet ditt. Flytt den til plass 2-3 i 1min eller no. Så tar du og putter den på plass og slå på pc'en. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
LCK Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Den ligger rett ved siden av batteriet ditt. Flytt den til plass 2-3 i 1min eller no. Så tar du og putter den på plass og slå på pc'en. Se om det hjelper. 5624601[/snapback] Har flyttet jumpern til plas 2-3 og tilbake til 1-2 mens pcen var strømløs. Men er ikke dette for og lade ut hovedkortet da? Uansett så hjalp det ikke Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hmm, en venn av meg flytter den til plass 2-3, slår på pc'en også slår den av og flytter den tilbake til den orginale plassen. Er ikke helt sikker på den metoden, men hva med å oppdatere BIOS'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå