RaymondK Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Etter at Scandiscen min gikk amok å "befridde" meg fra ca 22k med MP3er, har jeg testet en del gammle spillelister and guess what! Dem spiller ennå av sanger som faen! Sanger som ifølge Windows explorer ikke finnes engang! F.eks: D:\Mp3\Musikk\album\Necro\Necro - Gory Days\necro - Gory Days - 11 - Poetry In The Streets Feat. ILL Bill.mp3 Denne mappa finner jeg slettes ikke lenger! Men sangen spiller den... Hva faen?!?! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 sjekk etter skjulte filer? :O Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Så lenge slike feil fungere til din fordel, stiller man ikke noen spørsmål. Man bare takker og smiler fornøyd Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Så lenge slike feil fungere til din fordel, stiller man ikke noen spørsmål. Man bare takker og smiler fornøyd 5624568[/snapback] Joda, men han har sikkert lyst å finne igjen musikken sin. Scandisk har tydeligvis ikkje sletta musikken, men skjult den på eit eller anna vis. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Har all mulig visning på! Driver i dette øyeblikk å recoverer over 100giga med stash=) Bruker Easyrecovery datarecovery professional fra Ontrack!! Beste recovery-programmet jeg har prøvd! Og jeg har prøvd MANGE de siste par dagene. Gjennoppretter filene med korrekt filnavn, korrekt mappestruktur osv... Helt sinnsykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå