surfin_atari Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei og takk til alle som kan peke meg på riktig spor! Når jeg booter win (XP pro sp1) får jeg opp feilmeldingen om at jeg har gjort endringer i systemfilene og bør sette dette tilbake (mscongif panelet kommer opp). Da jeg ikke har aktivert system restore.. og ikke har særlig peiling på innholdet i systemfiler håper jeg noen kan peke ut hva som kanskje er feil. Jeg merker at systemet ikke er optimalt ved at jeg må høyreklikke programmer og velge "run as" og avhuke (register)sikkerhetsinnstillingen "protect my computer..." før programmer kjører. I system.ini er det ihvertfall følgende info. ; for 16-bit app support [drivers] wave=mmdrv.dll timer=timer.drv [mci] [driver32] [386enh] ConservativeSwapfileUsage=1 woafont=app850.FON EGA80WOA.FON=EGA80850.FON EGA40WOA.FON=EGA40850.FON CGA80WOA.FON=CGA80850.FON CGA40WOA.FON=CGA40850.FON msacm.l3acm=L3codeca.acm FileSysChange=off Dette er et utrolig irriterende problem som sikkert er kjempelett å fikse, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå