Dre_C Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Var det noen problemer med telefonnettet i går? Jeg prøvd å sende en mms, men fikk det ikke til uansett hva jeg gjorde. Lastet ned nye innstillinger, installerte de og skrudde telefonen av og på men det fungerte allikevel ikke. Når jeg valgte 2 mottakere på mms meldingen, en mobil og en epost adresse så ble meldingen sendt til epost adressen, men ikke til mobilnummeret. Wap og gprs fungerte. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Burde kanskje informere om hvilket mobilnett/operatør du bruker... Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Har Telenor. Prøvde å sende til telenor også, fikk ikke til det, men fikk til å sende til email adresse. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg hadde ingen problemer i går, men hender det har vært litt småtrøblete innimellom ellers. Noen dager går det bare ikke, og har hørt om andre som sliter med det samme, men sjelden på samme dag. Aner ikke hvorfor da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå