ManagHead Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 500W er mer enn nok for de aller fleste. Det er ikke den totale watt-ratingen som teller, men hva den leverer av strøm over de forskjellige railene som teller mest. Og det må ikke være peak-watt slik som noen jalla-produsenter oppererer med. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 nei ikke når du ikke skal overklokke. har sett flere som kjørte heftige sli systemer med den gamle 500watt misten. ellers så ser jeg at 580watt hiper er anbefalt. legger inn min anbefaling på den også. og den har 2 pci-e kontakter. (den ene er splitt til 2 molex, men alt er strømpa og av høy kvalitet). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Ok. Skal tygge litt på den 500w Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Ellers er vel OCZ-psu bankers på DFI kort edit: hvorfor har de ikke power serien til ocz? Endret 18. februar 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 ok Liker ikke lys og farger dog Må finne noe som passer fint inn i armor til TT. Irriterende at de har en med glass i døren, men jeg overlever Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Misten så grei ut den, men likte ikke det at man må kjøpe kabler utenom selv om prisen blir det samme. Hvorfor det ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hvorfor ikke velge LianLi istedet? Bygde nettopp en maskin i et lignende kabinett, supert å bygge i. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Bare meg som er sær sikkert Kjøper jeg en psu så skal jeg ha med det jeg trenger |edit| Har aldri vært noe lian li fan, ser ut som alle ungene flokker seg rundt det. Ikke at det gjør noe, men når folk "hyper" ting opp i skyene har jeg en tendens til å velge noe annet. Dessuten vet jeg ingenting om hvor god de kabinettene er, men jeg vet at TT armor har meget god luftgjennomstrømming da jeg har sett det selv Endret 18. februar 2006 av Allfather Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Metseparten av de yngre her på forumet har en tendens til å velge ferdigmoddede "fjortis_kabinetter" synes jeg. Lian Li er ikke i den gruppen. Hvis du søker så finner du ett og annet om lian li på forumet her. Coolermaster Stacker er og meget populært (blant de som velger "skikkelige" kabinetter ) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Synes det er så mye lian li preik at jeg styrer andre veien. Er litt som kjerringa mot strømmen Eneste kravet jeg har til et tower er at det ikke skal se ut som red light district, at det leder varme godt og effektivt ut og at det har plass til mycket stæsj Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Skulle jeg kjøpt i dag så hadde det blitt et fulltower lianli, men det er meg... Og TT armor er helt sikkert ikke noe dårlig i det heletatt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Får vel tenke litt på dine forslag siden du har kommet med så mange forslag,hehe Men nu er det middag, takk en så lenge -Thomas Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Tt Armor er et av de finere Tt kabinettene synes jeg, og det virker til å være et bra kabinett også, men lian li er ikke no dårligere, og det er mye å velge i.jeg har selv et pc7ascand, en av de enklere og billigere kassene, men f.eks pc6070a/bscand (a og b står for sølv/svart) er litt støydempa, har et meget rent og pent utseende og god plass inni + en del andre ting. men som jeg pleier å si, så lenge du velger et bra kabinett, så er det egentlig bare din egen smak som har noe å si btw, lian li er for de som skal ha stilrene kbalitetskabinetter og er dritt lei av juletre kassene som lages i alle mulige versjoner, som f.eks NZXT nemesis elite Endret 18. februar 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå