Gå til innhold

Liten oppgradering (CPU,Mobo,PSU & chassis)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei ikke når du ikke skal overklokke. har sett flere som kjørte heftige sli systemer med den gamle 500watt misten.

ellers så ser jeg at 580watt hiper er anbefalt. legger inn min anbefaling på den også. og den har 2 pci-e kontakter. (den ene er splitt til 2 molex, men alt er strømpa og av høy kvalitet).

Lenke til kommentar

Bare meg som er sær sikkert :)

Kjøper jeg en psu så skal jeg ha med det jeg trenger :)

|edit| Har aldri vært noe lian li fan, ser ut som alle ungene flokker seg rundt det.

Ikke at det gjør noe, men når folk "hyper" ting opp i skyene har jeg en tendens til å velge noe annet.

Dessuten vet jeg ingenting om hvor god de kabinettene er, men jeg vet at TT armor har meget god luftgjennomstrømming da jeg har sett det selv :)

Endret av Allfather
Lenke til kommentar

Metseparten av de yngre her på forumet har en tendens til å velge ferdigmoddede "fjortis_kabinetter" synes jeg. Lian Li er ikke i den gruppen. Hvis du søker så finner du ett og annet om lian li på forumet her. Coolermaster Stacker er og meget populært (blant de som velger "skikkelige" kabinetter :p )

Lenke til kommentar

Tt Armor er et av de finere Tt kabinettene synes jeg, og det virker til å være et bra kabinett også, men lian li er ikke no dårligere, og det er mye å velge i.jeg har selv et pc7ascand, en av de enklere og billigere kassene, men f.eks pc6070a/bscand (a og b står for sølv/svart) er litt støydempa, har et meget rent og pent utseende og god plass inni + en del andre ting.

men som jeg pleier å si, så lenge du velger et bra kabinett, så er det egentlig bare din egen smak som har noe å si ;)

btw, lian li er for de som skal ha stilrene kbalitetskabinetter og er dritt lei av juletre kassene som lages i alle mulige versjoner, som f.eks NZXT nemesis elite :sick:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...