Gå til innhold

Noen teorier om hvorfor WiFi ikke fungerer?

knuthfk

Anbefalte innlegg

:dontgetit: Har en Pocket Pc Fujitsu Siemens Loox 720. Bruker den relativt flittig og har en masse applikasjoner installert. Har brukt den hjemme på trådløst nett for å oppdatere diverse programmer og litt enkelt nettbruk. Men nå må jeg kjøre soft reset hver gang jeg starter WiFi (PC'n går i heng). Har ikke prøvd hard reset da jeg er redd for å miste mye av det jeg har lagret. Noen som har tips til hvordan jeg kan fikse dette :dontgetit:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:dontgetit: Har en Pocket Pc Fujitsu Siemens Loox 720. Bruker den relativt flittig og har en masse applikasjoner installert. Har brukt den hjemme på trådløst nett for å oppdatere diverse programmer og litt enkelt nettbruk. Men nå må jeg kjøre soft reset hver gang jeg starter WiFi (PC'n går i heng). Har ikke prøvd hard reset da jeg er redd for å miste mye av det jeg har lagret. Noen som har tips til hvordan jeg kan fikse dette  :dontgetit:

5624273[/snapback]

prøv å slå av wlan power save mode.(den står på "auto" som standard)

Lenke til kommentar
Det hjalp dessverre ingenting. Har samme problem som før. Når jeg først har aktivert WLAN får jeg ikke skrudd det av heller. Lurer på hvordan jeg kan fikse dette..?

5648538[/snapback]

Ser ut som du må få fjernet gamle WLAN -innstillinger før du kan komme videre.

Finner du Loox-en på listen over DHCP-klienter på routeren?

Ellers er det masse stoff om WLAN og Loox her:

]FirstLoox.org - Forums > Wireless > WiFi / WLAN (802.11b / 802.11g)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...