Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Nye drivere fra nVidia, og de rocker!!! Gikk fra 2900 3d marks til 3201 3dmarks i 3dmark 2001... Det er en gratis økning på litt over 10%!! Heia nVidia! Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Har du sjekket om spill også får bedre ytelse på det piratkopierte DEVILS0WN-operativsystemet ditt? Jeg har hatt store problemer med de aller fleste Detonator-driverne, selv om de gir høyere 3DMark-poengsum nesten hver gang. "Heia nVida!" Lenke til kommentar
Partikkel Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 WEEEE, gikk selv opp 300 poeng i 3D Mark 2001. Jeg er storfornøyd med de nye driverne. Merker faktisk godt forskjell fra de gamle driverne i spill også. _________________ Athlon T-Bird 1,33 Ghz yadda yadda MB RAM skryt skryt MB HDD bullshit Live! blah blah V7700 hvem bryr seg? [ Denne Melding var redigert av: Partikkel på 2001-12-05 14:01 ] Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Bare vent til jeg kommer hjem og får slept ned de over 6 (!) MBene på ISDN bitch-linja mi. Da skal det denges 3D-Mark-score her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Haha Ar`Kritz, den soper-maskinen din duger ikke til annet enn kabal og kanskje litt internett i ny og ne!! Kanskje, bare KANSKJE, kan du driste deg til litt winamp også! Men pass deg så ikke du overheater CPUen midt i musikken som spyr ut fra de gamle PRIMAX SOUNDSTORM høyttalerne!!! Ånei, d var den gamle 486en din... Den nye sparker jo rompe... :wink: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Jeg har satt Altech Lansing ACS 495 på maskinen nå, og de er mye bedre enn de ræva Creative telefonhøyttalerne dine. Men, til saken: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 kjenner dere hverandre eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Caveman: jepp, gamle (u)venner... HAHA! Du gikk ned i 3d2k score! Men det er 2001 som teller!! Men til poenget: Jeg tjente mer enn deg, ergo fikk endelig Intel prossene som fortjent i de nye driverne!! :smile: Ironi er en fin ting dere... Anyway, fikk sååå lyst på nytt skjermkort nå, om ikke annet enn for å banke den überscheisse PC-en til Ar`Kritz... Lenke til kommentar
redsnapper Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 De nye driverne rocker bra ja, men det er jo noe Nvidia kan! :wink: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hvilke GeForce modeller (andre også?) kan du bruke Detonator driverene på. Bare lurer Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hvilke GeForce modeller (andre også?) kan du bruke Detonator driverene på. Bare lurer Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Alle nvidia-baserte kort (nesten) kan bruke detonator drivere (f.eks geforce, riva tnt osv). Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 jeg denger dere begge. jeg bruker 2x500 watts eltax høytalere. koblet inn i en reciver som jeg koblet til maskinen min . at dere gidder å krangle om piss. begge 2 har bra datamaskiner så det er ingen vits å krangle om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Men ar`kritz har BEDRE enn meg, og derfor må jeg disse ham så mye at han blir helt fortvila, og kaster dunderdatan ut av vinduet... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: On 2001-12-05 14:28, Jarle84 skrev: Men pass deg så ikke du overheater CPUen midt i musikken som spyr ut fra de gamle PRIMAX SOUNDSTORM høyttalerne!!! Øøøyh, jeg har fortsatt Primax Sound-... tror det var -storm ja... og de rocker fætth, høres ikke som plast en gang.. bare litt havlfuktig papp. Bæææh. Tror de er 4-5 år gamle. Menneh, jeg har mistet linken til de -aller- siste driverne til Nvidia... 23.ettelleranna? Help me? -P- Lenke til kommentar
zup Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Fikk en liten boost på de nye driverne. 4460 i 3DMark2001, blir gøy når ting skal klokkes opp fremover :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Det er jo ikke bare høytalere det kommer an på da. Jeg har noen altec acs56 høytalere og la meg bar si en ting: ALLE DATA HØYRALRE SUGER TIL MUSIKK , de er greie hvis du skal spille spill på ganske lavt nivå ,men skal du sku opp så må du ha en Forsterker og noen fete høytalere. Har derfor 2 ledninger til datan som jeg veksler mellom (1 til anlegget og 1 til pc høytalerne) Blir ikke sourrond med anlegget da (2x150) men det blir jo brukbar lyd. ogja , jeg vet at 150watt ikke er så mye. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Noen som har merket at de nye driverne er mindre stabile på klokkede systemer? (spssielt FSB)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå