Gå til innhold

Detonator XP 23.11

Gjest Slettet-nw52MweC

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-nw52MweC

Nye drivere fra nVidia, og de rocker!!!

Gikk fra 2900 3d marks til 3201 3dmarks i 3dmark 2001... Det er en gratis økning på litt over 10%!! Heia nVidia!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WEEEE, gikk selv opp 300 poeng i 3D Mark 2001. Jeg er storfornøyd med de nye driverne. Merker faktisk godt forskjell fra de gamle driverne i spill også.

Athlon T-Bird 1,33 Ghz

yadda yadda MB RAM

skryt skryt MB HDD

bullshit Live!

blah blah V7700

hvem bryr seg?

[ Denne Melding var redigert av: Partikkel på 2001-12-05 14:01 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

Haha Ar`Kritz, den soper-maskinen din duger ikke til annet enn kabal og kanskje litt internett i ny og ne!! Kanskje, bare KANSKJE, kan du driste deg til litt winamp også! Men pass deg så ikke du overheater CPUen midt i musikken som spyr ut fra de gamle PRIMAX SOUNDSTORM høyttalerne!!!

Ånei, d var den gamle 486en din... :grin: Den nye sparker jo rompe... :wink:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

Caveman: jepp, gamle (u)venner...

HAHA! Du gikk ned i 3d2k score! Men det er 2001 som teller!! Men til poenget: Jeg tjente mer enn deg, ergo fikk endelig Intel prossene som fortjent i de nye driverne!! :smile: Ironi er en fin ting dere...

Anyway, fikk sååå lyst på nytt skjermkort nå, om ikke annet enn for å banke den überscheisse PC-en til Ar`Kritz...

Lenke til kommentar
Gjest mafister

jeg denger dere begge. jeg bruker 2x500 watts eltax høytalere. koblet inn i en reciver som jeg koblet til maskinen min . at dere gidder å krangle om piss. begge 2 har bra datamaskiner så det er ingen vits å krangle om det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

Men ar`kritz har BEDRE enn meg, og derfor må jeg disse ham så mye at han blir helt fortvila, og kaster dunderdatan ut av vinduet...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-05 14:28, Jarle84 skrev:

Men pass deg så ikke du overheater CPUen midt i musikken som spyr ut fra de gamle PRIMAX SOUNDSTORM høyttalerne!!!

Øøøyh, jeg har fortsatt Primax Sound-... tror det var -storm ja... og de rocker fætth, høres ikke som plast en gang.. bare litt havlfuktig papp. :grin:

Bæææh. Tror de er 4-5 år gamle.

Menneh, jeg har mistet linken til de -aller- siste driverne til Nvidia... 23.ettelleranna?

Help me?

-P-

Lenke til kommentar

Det er jo ikke bare høytalere det kommer an på da.

Jeg har noen altec acs56 høytalere og la meg bar si en ting:

ALLE DATA HØYRALRE SUGER TIL MUSIKK , de er greie hvis du skal spille spill på ganske lavt nivå ,men skal du sku opp så må du ha en Forsterker og noen fete høytalere.

Har derfor 2 ledninger til datan som jeg veksler mellom (1 til anlegget og 1 til pc høytalerne)

Blir ikke sourrond med anlegget da (2x150) men det blir jo brukbar lyd.

ogja , jeg vet at 150watt ikke er så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...