Maniacmink Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Håper noen kan hjelpe meg litt, har ATI Radeon 9800 Pro AGP 256 kort. Jeg har fått problemer med 3D funksjonen når jeg spiller, det flimrer i grafikken og det ser veldig merkelig ut. Har installert windows på nytt, lastet inn de nyeste driverne. Når jeg går inn i ATI controll senter hvor man ser på 3D konfigurasjon så er det samme flimringen i bildet der hvor den bilen kjører. er kortet mitt ødelagt ?, har 3D akseleratoren kobla ut ? , eller kan det være noe annet, dette skjedde helt plutselig. Samtidig vil jeg spørre om nytt skjermkort. Jeg har Shuttle PC. Er det samme hvilket AGP kort jeg kjøper til denne, er det spesielle kort for Shuttle pc? Setter pris på all hjelp her:) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Prøv drivere fra Omegadrivers, har hatt mye 3d problemer med dama sitt 9600PRO men med omegadrivere så fungerer det uten problemer.. Dette behøver selvsagt ikke være samme problem men verdt et forsøk, sjekk også temperatur på skjermkortet og at viften i hele tatt går. Shuttle skal klare de fleste AGP skjermkort uten problemer, bare sjekk at du får plass, ser mange kjører f.eks 6800GT/ultra og lignende i de maskinene.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Prøv først med nye drivere ja, det høres nesten ut som et slikt problem Lenke til kommentar
Maniacmink Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for tipset , vifta mi funker hvertfal, jeg skal teste den Omega driveren, håper det ordner seg:) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for tipset , vifta mi funker hvertfal, jeg skal teste den Omega driveren, håper det ordner seg:) 5624366[/snapback] Data-greier pleier å ordne seg det, har jeg funnet ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå