The Terminator Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Sjekk denne. Har prøvd alt fra o-ringer til sykkelslanger og strikker. Det har alltid enten tatt for mye plass, blitt for usikkert eller ikke dempet nok. Denne gangen derimot er det perfekt! Kompakt, helt fritt for vibrasjonsstøy. God gjennomlufting. HD ramma er satt på en selvklebende (ikke bekymre dere for at limet skal løsne, det er beregnet for båtmotorer og sitter GODT!) ca 2 cm støydempematte fra biltema, festet med borrelås til gulvet for å kunne tas ut. To strips holder det i rett vinkel. Støydempematter Lenke til kommentar
Gomleet Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kult, kanskje jeg også skal gå for den løsningen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 dette var ganske enkelt genialt. har vært litt på utkikk etter en lignende løsning da jeg synes en ny harddisk bråker ganske mye. (kan nesten kjenne kabinettet ha små vibreringer når den setter igang..) Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 hvs du får plassproblemer kan man ta ut den orginale HD kassa og sette inn en sånn.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Men da har man jo vibrasjonene fortsatt da! Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg mener at du kan sette evt. den på støydempingsputen hvis ikke det er plass til det originale HD stativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå