Lefsa- Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg går til politistasjonen, er vel eneste plassen å få tak i et midlertidig leg. Bare lurer på om hva de spør om. De har vel et register, der det står fødselsdato? Har de krav på å vite hva jeg skal bruke det til og hvorfor jeg må ha det? Noen som vet politiets prosedyre på dette? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 har du ikke bankkort? er jo id, ellers så har purken pass. Men før å gå på byen som jeg tror du mener så er jo bankort godt nok. Lenke til kommentar
Lefsa- Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Altså bankkorte ligger i lofoten, and the partey is tonight Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Altså bankkorte ligger i lofoten, and the partey is tonight 5624204[/snapback] Ok, tviler nå for at purken kan hjelp dær men. Du får annlegge sjegg Eller er ser du gammel nok ut så går jo det som regel greit å komme inn uten å vise id. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Altså bankkorte ligger i lofoten, and the partey is tonight 5624204[/snapback] Bare gi meg pinkoden, eller er den kanskje gravert inn i kortet? Da skal jeg hente kortet for deg, og hjelpe deg med økonomiske problemer samtidig. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tror ikke det er noen som kan hjelpe deg med det nå, kanskje et nødpass eneste. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tror ikke du får noe midlertidig leg. hos Politiet. Du får vell heller ikke nødpass uten fødselsattest? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tror du kan stikke i banken og ta et bilde, og få gyldig legg der. Sa de ivertfall til meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 De kan ikke gi deg gyldig legg uten informasjon om deg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva gjør bankkortet ditt et annet sted enn der du er? Du har vel ikke passet ditt med deg da? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva med førerkort? Det tells jo som gyldig legitimasjon..hvis du eventuelt har altså. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Asylsøkere før midlertidig legitimasjon fra Politiet, så hvorfor kan ikke innfødte få det? Det værste er at den legitimasjonen er gyldig på Posten. Så sant vedkommende har satt et navnetrekk på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå