SuperFly Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) FX60 @3hhz Ikke noen kjempe klokke, men har bare vannkjøling og målet var 3, så jeg sier meg fornøyd med det. Edit: Link http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=72576 Endret 18. februar 2006 av SuperFly Lenke til kommentar
smy Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 hvor mye klare du stabil? ikke dårlig men så bruk være i den mhz for så dyr cpu Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Har bare hatt den i 2 dager, spiller BF2 i mange timer uten noe krasj. Og for meg har det vist seg å være den ultimate testen. På tidligere cpuer (opteron 175 og x2 4400) har Prime og cpu-burnin i 24 timer vist at klokken var stabil mens bf2 krasjer etter noen timer. Den er altså stabil på 3Ghz (på bakgrunn av 2 dagers bruk), men er bekymret for temperaturen, MSI core center sier at den idle er 66 grader.... I et forsøk på å senke den kjører jeg den på 210x14 og mindre volt. Nå er den ca 60 grader under load Noen som har peiling på hvor mye jeg kan pushe fx60'ien med tanke på temperatur? Endret 18. februar 2006 av SuperFly Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Husk at du må kjøre 2 versjoner av SuperPi dersom d skal ha noenlunde effekt på en Dual Core prosessor for å sjekke om den er stabil. Kjører du bare en versjon vil kun den ene kjernen bli brukt. Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg kjørte superpi OG cpuburninn samtidig. så det er full load på begge kjernene. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg kjørte superpi OG cpuburninn samtidig. så det er full load på begge kjernene. 5653039[/snapback] Kjør heller to prime95 samtidig. Bare kopier hele mappa med prime95 til et annet sted, så kan du kjøre to samtidig . Min erfaring er at prime95 gir i hvert fall 4-5c varmere temp enn cpu burn in. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå