Eivinde Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Vurderer dette kabinettet til bygg av ny PC. Noen som har dette (erfaringer)? Noen synspunkter? Må si jeg liker designen og løsningene som er valgt på dette kabinettet. Har noen en idé om hvor jeg kan få kjøpt det? Ikke funnet noen (nett-) butikker som har det i sitt produktutvalg.. Takker for alt av svar! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det var da et pent kabinett med mange vifteplasser, dvs god kjøling.. Har ikke finni noen net butikker hvor de selger det enda.. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Takk for svar! Ser ut som om man kan oppnå fine temperaturer i det kabinettet ja Flere med synspunkter/erfaring/peiling på hvor man kan få kjøpt det? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Den kjøleløsningen der så veldig bra ut! litt uten om det"vanlige". tror du kan opnå gode tempraturer der ja! les noen av testene som det er linket til inne på den siden så veldig kurant ut;) pent var det og! Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) OOOooo den var driiiiit pen Endret 18. februar 2006 av Kevin S Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg glømte jo å si at det kabinettet var jo veldig pent da.. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ja ikke sant.. Men hvor kan jeg få kjøpt det? Liksom så ergerlig nå du finner et produkt du bare må ha, og så får du ikke tak i det. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 pent design på kabinettet sjelden syn å se at silverstone slår til med et så pent kabinett! tillegg så virker som et godt kjølekasse. vis du ikke skal ha vannavkjøling og velger heller å kjøre vifter er det et godt kjøp! Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Nå har endelig en norsk webshop, Databutikken.com, fått kabinettet inn i sitt sortiment/på lager. Men synes prisen er frisk, for å si det forsiktig. BTW: Slik ser foreløpig mitt nye PC-oppsett ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 En smule stiv pris ja. Gi det en mnd eller ET ÅR, så er nokk prisen overkommelig ^^ Lenke til kommentar
wotg Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kommer til å bestille dette kabinettet når jeg får lønning, er nemlig ikke helt fornøyd med Lian-Li PCV1000. PCV1000 ser bra ut og har god kjøling, men det er litt trangt, mangler uttakbar HKskuff og sidedørene rister Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har Temjin 06, og er veldig fornøyd med det.. Vindtunellen holder alt godt og kjølig Er også på utkikk etter sidedøren med vindu Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) wotg: Hold oss oppdatert! TJ06 er vel ganske annerledes, men sier jo noe om kvaliteten. Vindu er det eneste som mangler ja! Med det på plass blir det helt værst. Edit: Leif Endret 13. mai 2006 av Eivinde Lenke til kommentar
wotg Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Kan skrive noen ord og legge ved noen bilder når jeg får kabinettet Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Flott! *Glede seg* Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Vet at silverstone selger et vindu til TJ06, som heter SP06... Men det selges tydeligvis ikke i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå