Laka Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Har fått det for meg at dette fremstilles som et "økonomi-kort". Har overhode ingen erfaring med Chaintec, kan derfor ikke utale meg så mye om det. Men er det fakta? Skjønner at det ikke er høyest oppe på "ladder-lista", men er det en ulv i fåreklær? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hvorfor kaller du denne poste akkuret Chaintec i rampelyset den er vel ikke så mye omtalt :smile: Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire (going to oslo-lan :smile:) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Hvis du har lest innholdet i posten, skjønner du at overskriften relaterer til et spm. Lenke til kommentar
Trondos Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Eg hadde eit Chaintech HK i mi gamle maskin, 200 MHz AMD K6. Kortet var forsåvidt greitt det, det var jumperfritt, kunne stille multiplier i BIOSen. Det var det ikkje mange ander kort som kunne på den tida. Maskina var ikkje heilt stabil, fann aldri ut ka det kom av. Men kva slags kort dei lagar notildags veit eg ikkje. Eg hadde ikkje vore spesielt redd for å kjøpe eit HK frå dei igjen, i alle fall. Men det kan no vel ikkje skade å vente litt på noken testar? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå