arna Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Si at man tar bachelor studium for informatikk i oslo, og har drevet med noe på hobbybasis som du ønsker å få "fag-brev" i.. Ja si man har drevet med programmering, PHP, i noen år og har lyst til å vise hvor god man er på vitnemål.. Er det mulig for meg å gå til en skole som har dette på eksamensorden og melde meg opp? Eventuelt hvordan får jeg gjort dette? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Si at man tar bachelor studium for informatikk i oslo, og har drevet med noe på hobbybasis som du ønsker å få "fag-brev" i.. Ja si man har drevet med programmering, PHP, i noen år og har lyst til å vise hvor god man er på vitnemål..Er det mulig for meg å gå til en skole som har dette på eksamensorden og melde meg opp? Eventuelt hvordan får jeg gjort dette? 5623585[/snapback] Det enkleste er nok å ta kontakt med den aktuelle skoles informasjonsavdeling / studieveileder. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg _tror_ du kan melde seg opp til enkelt-eksamner uten å følge et studie på mange høgskoler ihvertfall. Har vært borti folk som ved høgskolen her jeg går har tatt enkelte fag fra andre skoler og dermed har blitt fritatt fra tilsvarende fag her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå