Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer spiller i ny passat.

Reddog

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en splitter ny Passat, og er lurer på om noen har erfaring med å montere inn en annen radio/cd spiller av det som kommer levert med bilen.

Den nye Passaten som jeg vurderer har ett stort display i dashbordet og det finnes helt sikkert noen plater og fester fra VW som gjør at man f.eks kan bytte ut hele greiene i bytte mot en Pioneer DEH-P70BT m/ bluetooth. Noen som har gjort noe lignende på de nye Passatene? Noen bilder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe en splitter ny Passat, og er lurer på om noen har erfaring med å montere inn en annen radio/cd spiller av det som kommer levert med bilen.

Den nye Passaten som jeg vurderer har ett stort display i dashbordet og det finnes helt sikkert noen plater og fester fra VW som gjør at man f.eks kan bytte ut hele greiene i bytte mot en Pioneer DEH-P70BT m/ bluetooth. Noen som har gjort noe lignende på de nye Passatene? Noen bilder?

5623569[/snapback]

Si meg du vil ikke ta ut skjermen med navigasjon??

Lenke til kommentar

5623569[/snapback]

Si meg du vil ikke ta ut skjermen med navigasjon??

5624609[/snapback]

Hva pokker skal man egentlig med navigasjon?? Greit dersom man skal reise rundt i Europa, men sånn ellers?? No use!! - Det er opphypet.

Men uansett, jeg forklarte det litt feil. Det er jo egentlig ikke snakk om navigasjon.

Det er snakk om det integrerte radio/cd opplegget.

Se på bilde her for: http://www.volkswagen.no/photoalbum/view/?...=medium&id=6948

Noen som har fjernet orginalt anlegg for å sette inn eventuellt en Pioneer spiller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...