Gå til innhold

Reborn UI, vanskelig?


Anbefalte innlegg

La meg få legge til at du må ordne på ALLE! f. lua filene, det var den feilien jeg gjorde  :thumbup:

 

EDIT: Det er noen filer som inneholder " Magtheridon" og et eller anne navnt framfor der. de skal byttes me DITT realmname og Charname

5678509[/snapback]

 

Nei tror ikke man må det? Funket hos meg uten å gjøre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke tak i xp-baren. Hvor finner jeg den?

5679962[/snapback]

Her er løsningen på problemet!

 

Først skriver du /dab. da får du opp en menu som gjør så du kan modifisere alle action barene (går utifra at du visste det fra før :p).

Etter dette trykker du på en Knapp som kalles for "main menu bar" nesten nederst til venstre.

Når du har trykket på denne knappen kan du hide main menu art osv, men det står også at du kan ta: "let DAB control XP bar"

PS: du burde kanskje enable "hide xp border for den er litt stygg :p

 

Uansett, som lvl 60 synes jeg denne xp baren er unødvendig og bare tar plass så jeg har den ikke på.

 

Bilde er bare rått da!

Endret av Ade
Lenke til kommentar
Jeg så en film med en som brukte Reborn UI interface. den var så fet at jeg måtte teste. den er helt syk å få til! men med my om og men funka den, trodde jeg. jeg fulgte readme til punkt og prikke! men den fungerer bare ikke slig jeg vil ha den!  :mad:

 

 

Noen som har/hadde samme problem? kansje noen som kan hjelpe! Jeg ville vært svært takknemmelig!

 

Link til Reborn UI

5623550[/snapback]

 

jepp^^ det er faen meg så jævla kjedelig og sitte og se igjennom alle de faens filene og bytte på chartername og realmname! også blir det helt fucka i wow=S jeg følgte alt sammen som stod i readme mappen:S :nei:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er veldig enkelt å sette opp, krever bare litt fikling i Notepad.

 

Jeg kan prøve å lage en *liten* guide  :cool:

 

1. Ta backup av Data, Interface og WTF mappene som ligger i C:/Program Files/World of Warcraft.

*VIKTIG* om du vil beholde dine gamle addons, eller skifte tilbake til vanlig/en annen UI igjen.

 

2. Slett alt innholdet i Interface mappa

3. Slett account mappa i WTF-mappa. Det er den mappen som heter det samme som det navnet du bruker da du logger på WoW.

4. Start spillet og sett instillingene slik:

 

-Oppløsning: 1280x1024

-UI scale: 0.64 (alså det laveste på UI scale baren)

-Skru av alle ekstra barene i Interface options

 

5. Ekstrakt rebornui.zip til desktopen din.

6. rebornui mappen wil inneholde en Interface, Data og WTF mappe. Åpne WTF mappen og skift nav på mappen som heter ACCOUNTNAME til ditt account navn.

7.Åpne ACCOUNTNAME mappen etter at du har skifta navn på den, og skift nav på mappen som heter Realmname til navenet på serveren du spiller på (f.eks. Deathwing, som jeg spilller på)

8. Åpne Realmname mappen og skift navnet på mappen Characktername til navnet på charen du skal bruke Reborn UI for.

 

Når du har gjort dette begynner Notepad fiklingen.

Ingenting vil funke om du gjør dette feil, så vær nøye. :ohmy:

 

10. Åpne RebornUI\WTF\Account\ACCOUNTNAME\SavedVariables og du vil se en rekke .lua filer.

Åpne disse .lua filene:

 

- AF_Tooltip.lua

- CCWatch.lua

- CT_RaidAssist.lua

- DiscordActionBars.lua

- DiscordArt.lua

- DiscordFrameModifier.lua

- DiscordUnitFrames.lua

- eCastingBar.lua

- Recap.lua

- sct.lua

- Titan.lua

- TurboStatus.lua

 

i Notepad (en om gangen så klart) og velg Edit-->Replace.

Skriv Realmname i "Find what" og navnet på serveren din i "Replace with" og så trykker du på "Replace all".

Gjenta dette i hver av de listede .lua filene ovenfor.

 

11. Gjør det samme igjen, bare at du skal skrive Charname i "Find what" og navnet på charackter'en din i "Replace with" istedet.

 

12. Kopier Data, Interface og WTF mappene som ligger i RebornUI mappen på desktopen din, over i WoW-mappa i Program Files. Press "Yes to all" når Windows spør om du vil erstatte mappene.

 

Har du gjort alt dette rett, vil UIen din se akkuratt ut som på dette screenshotet.

 

Om det ikke funker, så må du gjøre Notepad fiklingen på ny igjen  :hrm:

 

Skriv disse commandene i chatten for å konfigurere UIen når du er inne i spillet.

 

/duf the unitframes

/dart the grafical items

/dab the action bars

/dfm the frame modifier settings

/trinket config the trinket addon settings

/ccwatch The stunwatch addon settings

/cooldown the cooldown addon settings

/ecb the casting bar settings

/lschat the chat window settings

/recap turn recap on/off

/wardrobe the wardrobe settings

/spellalert spell alert settings

/ncombat the combat log settings

 

Du kan også sjekke orginal readme-en her: Curse-Gaming.com - RebornUI

 

Håper dette hjelper deg og at du får det til :w00t:

 

Btw, si ifra om dere ser noen feil i guiden min ;)

5623952[/snapback]

 

 

 

 

 

Hei, instalerte Reborn Ui nå. Men har litt problem med at jeg ikke ser main tank og slikt i CT_ Raid. Og hvordan bruke den på mer en en Character? Håper på svar

 

 

Takker

Lenke til kommentar

Var jo artig med det, men ettersom jeg ofte spiller på to pc'er (En widescreen og en med 1280*1024) så fant jeg ut at det var best å gå tilbake til det vanlige. Dessuten gikk det bedre i PvP og PvE etterpå :) Men var artig å prøve.

 

Edit: Trykkleif.

 

 

 

 

 

 

 

Gamon dies.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

Likte UIen, takk for hjelp i poster her, klarte å få alt tilpasset slik jeg ville ha det til siste :D

 

Noen som vet hvordan man bytter font? Likte den orginale, den var i det minste lesbar (de som jobber med grafikk vet hva jeg snakker om). Den fonten som var i pakka var slitsom på øya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...