mocani_s Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Jeg vurderer å kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313269&view=detailed Jeg skal bruke pc'en til skolearbeid, surfe på internett ol. Vil ikke ha en pc med vifte som bråker. Kan det stemme det som han ene skriver at batteriet bare holder en time? Noen som vil anbefale noen andre? Pris: 6000 - 7000 kr Jeg vil ha en stillegående pc med litt levetid på batteriet. Min. 512 MB og 40 GB Håper noen kan svare meg Endret 17. februar 2006 av mocani_s Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg ville absolutt annbefalt en laptop widescreen skjerm, jeg synes iallefall det er mye bedre. han kan muligens ha fått et defekt batteri? Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 widescreen har noe for seg om du er begrenset til XGA/WXGA .. kan du få tak i en laptop med 15" SXGA+, så vil jeg anbefale det sterkt, selv i forhold til 15.4" med 1440x900, da man har flere pixler tilgjengelige 4:3 er også en stor fordel når man surfer, de fleste websider er ikke designet for widescreen i det hele tatt. ... Men det er jo litt deilig å kunne ha oppe to sider ved siden av hverandre i word/openoffice uten å måtte forminske for mye.. så det er igrunn hver sin smak Prøv dog å unngå sempron baserte maskiner, og celeron-m baserte maskiner, p-m er veien å gå for batteritid og kjølig maskin Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tja. Du får vel ikke en 15.4" wxga med oppløsningen 1440x900. Det er på 17" det. På 15.4" wxga så er oppløsningen 1280x800. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Celeron M ødelegger jo veldig batteritiden da. Hadde heller lagt på litt til å fått en Pentium M CPU. Men om det ikke er så veldig viktig med Widescreen så hva med en Tundra 1557? Veldig gode maskiner til en billig penge: http://www.psdata.no/ps.asp?it=113104&mlevel=090500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå