bjornkn Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Her en link til en liten rapport fra en som har hatt sjansen til å prøve en Olympus E-330 prduksjonsmodell: http://www.fot-o-grafiti.hr/clanci.php?id=117 Han er tydeligvis meget entusiastisk til LCD-søkeren - så ihuga OVF-fans er hermed advart Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Første link til en test i en nettside fra tidligere Øst-Europa, demokratiet er endelig fullendt Ser interessant ut til mitt bruk, men jeg ville nok supplert med en E1, for at jeg skal migrere til Oly. Hvis jeg får den optikken jeg ønsker meg nå, så er kanskje en RD-1 som supplement i bagen min å foretrekke. Hadde jeg kjøpt min første dSLR i dag, så hadde dette skapt seriøs ettertanke. Synd de gode og lyssterke zoomene til Oly er så dyre. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Første link til en test i en nettside fra tidligere Øst-Europa, demokratiet er endelig fullendt Ser interessant ut til mitt bruk, men jeg ville nok supplert med en E1, for at jeg skal migrere til Oly. Hvis jeg får den optikken jeg ønsker meg nå, så er kanskje en RD-1 som supplement i bagen min å foretrekke. Hadde jeg kjøpt min første dSLR i dag, så hadde dette skapt seriøs ettertanke. Synd de gode og lyssterke zoomene til Oly er så dyre. 5623577[/snapback] Fordelen er jo at da slipper man å kjøpe så mange Ellers må jeg si at jeg egentlig er godt fornøyd med å ha kameraet i lomma, selv om det kan være litt vanskelig å finne i blant.. Mange år siden jeg måtte bruke fotobag Lenke til kommentar
kak Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Fotobaggen var rimelig stor i mange år når jeg drev med dette pro (fikk betalt for å ta bilder), men de siste årene har fotobaggen vært ganske liten. Jeg må dog kjøpt større nå for å få plass til mer optikk! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Stapper bare et ekstra objektiv nedi bagen som jeg stort sett altid bærer på uansett. Fotobag bruker jeg bare som kabinbagasje, og plasserer den i leiligheten/huset/på hotelrommet. I mange år holdt det med en 50mm på kamera til daglig bruk. Stor samling utstyr hjemme, minimalist i feltet. Hadde jeg hatt E1 og E330, ville jeg nok valgt E330 til reiser i Europa, E1 til reiser til Afrika og andre eksotiske steder. Endret 17. februar 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå