iStephano Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hei der, jeg har en AMD XP2000+ å et asus a7v-333 raid, jeg har tenkt å sette inn 2 kabinett vifter, (en som blåser inn, å en som blåser ut) Men da lurte jeg på om det holdt med Enermax sinde regulerbare kabintett vifter på 80mm? Eller blir dette svakt? Å vil dette støye litt siden det er 2 vifter, jeg har et allerede som fulgte med Chietech kabinettet mitt. Å jeg har tenkt å bytte ut min bråkete cpu vifte inn til en MIST Silent Twin cpu vifte. Passer denne viften på mitt hovedkort?? (asus av7-333 raid) håper noen der ute vil hjelpe meg her, jeg trenger sårt hjelp av dere. MVH BanAnus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Ingen som kan svare meg? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 kan noen svare meg på dette??? Jeg har prøvd søke fungsjonen men fant ingen ting som jeg hadde nytte av. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Det vil virke fint med 2 enermax. Hvilke kabinett temp du vil få, er desverre vanskelig for meg og si. Det avhenger av så mange ting. Men jeg lurer på en ting, funker ikke systemet ditt greit med den ene vifta i døra? _________________ [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-09-19 00:08 ] Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Når det gjelder kabinett vifter så vil jeg anbefale disse, har selv 3 stk i et slikt kabinett. de er trinnløst regulerbare, så på det laveste hører du de ikke (igjennom cpu-vifta ihvertfall) og de sørger for en jevn luft-strøm.. BTW, hard bumping på gang her _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-09-19 00:10 ] Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Heisann. Var jeg deg ville jeg satse på enermax viftene som de over her sier. Jeg har selv alltid handlet disse og er kjempefornøyd siden jeg kan regulere hastigeheten på de så de ikke bråker, men allikevel yter meget bra... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Ok, takk for hjelpen, jo da det funker helt fint med den vifta jeg har men jeg har tenkt å kjøpe meg Enermax silent plus 350w å MIST silent twin å da er det ikke så mye luft flyt inne i pc`en. Da tenke jeg det kansje var lurt med litt ekstra vifter. Men er det noen av dere som veit om MISt Silent Twin funker fint med et asus a77v-333 raid hovedkort? Hadde vært greit å vite det før jeg kjøper den. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Noen med erfaring med dette kortet å denne cpu vifta på som kunne være så snill å svare meg......?? Vær så snill. Eller bare noen som veit om dette ikke skaper problemer? Lenke til kommentar
zherx Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Silent Twin fuger fint på det hk og cpu. har d selv. ligger på 48C Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 ok, takk for svaret. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 00:09, skrev Goebbels:Når det gjelder kabinett vifter så vil jeg anbefale disse, har selv 3 stk i et slikt kabinett. de er trinnløst regulerbare, så på det laveste hører du de ikke Har denne vifta jeg og, men kan ikke si jeg er særlig imponert over den såkalte trinnløse reguleringen... Den første vifta jeg kjøpte fikk jeg sendt tilbake på reklamasjon fordi den dingsen der man stiller hastighet ble "gørra istykker", (prøvde bare å prøve meg frem litt opp og ned i hastighet). Den nye vifta jeg fikk i erstatning synes jeg er like elendig. Det er "mikroskopisk" forskjell i støy når jeg prøver å regulere den. Syns det rart dere er så fornøyde? men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå