Gå til innhold

kabinett vifter...

iStephano

Anbefalte innlegg

Hei der, jeg har en AMD XP2000+ å et asus a7v-333 raid, jeg har tenkt å sette inn 2 kabinett vifter, (en som blåser inn, å en som blåser ut) Men da lurte jeg på om det holdt med Enermax sinde regulerbare kabintett vifter på 80mm? Eller blir dette svakt? Å vil dette støye litt siden det er 2 vifter, jeg har et allerede som fulgte med Chietech kabinettet mitt.

Å jeg har tenkt å bytte ut min bråkete cpu vifte inn til en MIST Silent Twin cpu vifte. Passer denne viften på mitt hovedkort?? (asus av7-333 raid)

håper noen der ute vil hjelpe meg her, jeg trenger sårt hjelp av dere.

MVH

BanAnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil virke fint med 2 enermax. Hvilke kabinett temp du vil få, er desverre vanskelig for meg og si. Det avhenger av så mange ting. Men jeg lurer på en ting, funker ikke systemet ditt greit med den ene vifta i døra?

pc-crash.gif

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-09-19 00:08 ]

Lenke til kommentar

Når det gjelder kabinett vifter så vil jeg anbefale disse, har selv 3 stk i et slikt kabinett. de er trinnløst regulerbare, så på det laveste hører du de ikke (igjennom cpu-vifta ihvertfall) og de sørger for en jevn luft-strøm..

BTW, hard bumping på gang her :grin:

gunter.gif

[ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-09-19 00:10 ]

Lenke til kommentar

Ok, takk for hjelpen, jo da det funker helt fint med den vifta jeg har men jeg har tenkt å kjøpe meg Enermax silent plus 350w å MIST silent twin å da er det ikke så mye luft flyt inne i pc`en. Da tenke jeg det kansje var lurt med litt ekstra vifter.

Men er det noen av dere som veit om MISt Silent Twin funker fint med et asus a77v-333 raid hovedkort? Hadde vært greit å vite det før jeg kjøper den.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-19 00:09, skrev Goebbels:

Når det gjelder kabinett vifter så vil jeg anbefale
, har selv 3 stk i et
kabinett. de er trinnløst regulerbare, så på det laveste hører du de ikke

Har denne vifta jeg og, men kan ikke si jeg er særlig imponert over den såkalte trinnløse reguleringen... Den første vifta jeg kjøpte fikk jeg sendt tilbake på reklamasjon fordi den dingsen der man stiller hastighet ble "gørra istykker", (prøvde bare å prøve meg frem litt opp og ned i hastighet).

Den nye vifta jeg fikk i erstatning synes jeg er like elendig. Det er "mikroskopisk" forskjell i støy når jeg prøver å regulere den.

Syns det rart dere er så fornøyde? men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...