Jarmo Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article563158.ece To ulike lår ? Endret 17. februar 2006 av jarmo Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 To ulike lår ? 5623294[/snapback] Nei, bare relativt vid vinkel og dertil forvrengt perspektiv. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Nei, er da ikke noe rart med dette bildet. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg vil tro at foten hovner mye opp ved slike skader. Men jeg er enig om at det var stor forskjell. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg er i tvil, har hatt slike skader selv og akkurat nå går jeg med krykker pga. av kneoperasjon... Er liksom to forskjellige lår, kne og legg..? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Neida, det ene benet er jo mye nærmere kameraet og det er nok brukt ganske vid vinkel. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Neida, det ene benet er jo mye nærmere kameraet og det er nok brukt ganske vid vinkel. 5623687[/snapback] Akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv. Man ser det tydeligere hvis man bøyer hodet litt mot høyre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 For meg ser skinnet og fargen litt fake ut også men men... Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Bare et dårlig bilde; fotografen har ikke kompensert for lysrør i bakgrunnen kan det se ut som (derav grønnskjæret). Skulle ikke forundre meg om originalbildet også er tatt fra en annen vinkel og så snudd senere. Endret 18. februar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
Tore Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hovnet opp veldig.... + ar foten er nærmere kamera med vidvinkel.. Ekte vil jeg si... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Klart det er ekte. Bildet er jo skamdårlig... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Klart det er ekte. Bildet er jo skamdårlig... 5627121[/snapback] :!: Edit: Synd med hu jenta da.... Leste artikkelen , og når jeg kom til at huden ble dratt av sammen med bukse.. ble jeg rett og slett dårlig... høæres sykt vondt ut... og det må være gruelig ekkelt. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Uheldig bruk av vidvinkel. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Uheldig bruk av vidvinkel. 5627252[/snapback] Uheldig bruk av vinkel i det hele tatt, men gruoppvekkende reellt. Leste også artikkelen, og det høres eklere ut enn min 3'dje grads forbrenning på leggene for noen år siden. Når man tenker på aldersforskjellen, er det sikkert mye mer vondt også. Stakkars liten. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Joda.. du ser jo klart at det ene kneet er nærmere enn det andre.. Har selv en 3dje grads forbrenning på siden av håndleddet.. farlig nærme pulsåren faktisk... Fikk det for rundt 3år siden.. ser forsatt like stygt ut.. dårlig gjort at det aldri forsvinnet... Husker at det ikke gjorde noe særlig vondt.. ------ Spørs litt om du kan kalle det brannsår da.. men blir jo det. Det som skjedde var at jeg og noen kamerater tente bål i skauen(med steiner rundt, og skikkelig rydde rundt osv..) Så kasta vi på noe isepor.. og det ble en slags boblende væske.. så spruta det overallt. Han ene fikk det på fingeren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå