Skrue Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Har nettopp skrevet et ganske omfattende innlegg i denne tråden: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=53985&forum=12 men det forsvant visst ut i tomme luften? Det dukket i allefall aldri opp der! :sad: Har opplevd dette flere ganger tidligere også. Litt ergerlig er det jo, etter at man har skrevet adskillige linjer omkring et tema! Har andre opplevet tilsvarende? Finnes det en forklaring på dette, så kom igjen med svaret! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Mistenker at noe av det samme har skjedd med meg for en stund siden, har bare gått tilbake til siden der jeg skrev inlegget, så kom det opp igjen. Godt mulig det jeg har hatt problemer med er noe helt annet.. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 <<autosensur>> :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Dan Hansen skrev (2002-09-18 21:22):<> :smile: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 21:22, skrev Dan Hansen:<<autosensur>> :smile: ROOOFL! Men tror nok ikke det nei! Jeg innbiller meg i allefall at det meste av det jeg setter på trykk her, kan passere d´herrer moderatorer´s strenge blikk? Men fortsatt er jeg like klok. Eller dum? Neste gang skal jeg i allefall sørge for "copy" av det hele, før jeg slipper det avgårde. Knusende ergerlig når sånt skjer, det synes nå jeg! Har Yummy&Co noen forslag kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg