Pak Ling Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei, det er noe galt med høytaleren til min 6230i. det er bare selve "musikk" høytaleren som er skurrete... Kan jeg sende den inn til servis og be dem fikse den uten å betale for det? jeg har en Leveringsbekreftelse fra Netshop (er det en kvitering? (Kjøpt brukt av en) Takk Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ingen som kan hjelpe meg eller har jeg formulert det feil? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ta kontakt med netshop, jeg tror de har mulighet til å fikse dette ja, og du får det reparert gratis dersom dette er en feil som har oppstått av seg selv, dvs at du eller annen ytre påvirkning er skyld i problemene. Din leveringsbekreftelse fra netshop er kvittering ja, selv om du har kjøpt varen fra en annen kan du reklamere mot netshop. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Oi, ser jeg klarte å skrive en grov leif her. Jeg mener at netshop må reparere gratis dersom du selv IKKE er skyld i feilen - så om du har mistet telefonen i bakken så går ikke dette på garanti og du må betale for reparasjon. Lenke til kommentar
King_Kong Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 feil i mic`en kommer ofte av fuktighet ol når man snakker. som regel har man telefonen inntil øret, pga telefonen genererer varme kommer det svette fra øret. noe som ikke er helt heldig for telefonen. på en annen side er dette meget vanskelig å bevise for leverandør, så oftest får man det på garanti. det du kan gjøre er å gå til en mobilbutikk som fører merket du har, og be dem sende den inn for deg, du må betale frakten selv, men det er lettere å forholde seg til en butikk. Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 feil i mic`en kommer ofte av fuktighet ol når man snakker. som regel har man telefonen inntil øret, pga telefonen genererer varme kommer det svette fra øret. noe som ikke er helt heldig for telefonen. på en annen side er dette meget vanskelig å bevise for leverandør, så oftest får man det på garanti. det du kan gjøre er å gå til en mobilbutikk som fører merket du har, og be dem sende den inn for deg, du må betale frakten selv, men det er lettere å forholde seg til en butikk. 5645153[/snapback] OK, jeg leverte mobilen inn til mobilfixere'n... får håpe jeg får fikset det på garantien Takk Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Tar Mobilfixern alle merker? Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Tar Mobilfixern alle merker? 5645673[/snapback] Tror det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå