DementedAlbino Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har nett fått denne vannblokken i posten, men er veldig usikker på hvordan denne skal monteres. Vannblokken jeg har på nå festes ved bruk av 4 skruer og en "H", mens den nye jeg har fått er bare 4 fjæringer, samt to metall biter jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal forklar utseende på. Kan noen som alt har denne blokken forklare meg hvordan det skal gjøres? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Er de store runde "bitene" "metall bitene" dine? Vet ikke hvordan dette skal monteres selv (har an ikke) Du kan jo se i bruksanvisningen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Fikk du med en slik en ? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Fikk med de endestykkene som er på siste bildet. Altså de som fjærdingene er festet i, men ikke den platen med det store hullet i. Skal den følge med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå