Bruce Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg leide meg film ikveld her, satte meg ned i god stolen å putta platen inn i DVD rom'en på pc'n, hva skjer? Jo, den står bare å jobber.. Bruker WinDVD har også prøvd med Windows Media Player. Så det jeg lurer på er; er det kommet en ny kopi beskyttelse som nekter deg å spille av DVD filmer på PC? Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Lurer fortsatt på dette, noen som vet? Eventuelt, noen som har tips om hva som kan være galt. DVD spilleren finner ikke platen rett å slett:( Lenke til kommentar
ols Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvis dette skjer bare med enkelte DVDer (som på sin side virker i andre spillere), så har jeg opplevet noe lignende. Terapien i mitt tilfelle var å fornye spilleren. Forestiller meg at servoen ikke greide å finne(og holde på) innløps-sporet sporet på enkelte plater med, la oss si, en viss (mikroskopisk- alt er relativt) eksentrisitet, kanskje formedelst en antagbar akkumulasjon av - for å si det rett ut- møkk i maskineriet, eller, for den saks skyld, slitasje på enkelte (vitale) glideflater og lignende, tilhørende servoens/laserpickupens edlere deler), osv (sviktende kvalitets kontroll hos fabrikanten, f.eks.) Enkelte ganger kunne jeg få avspillingen igang ved å sette inn platen mens spilleren var nylig brukt og "varm" , og en periode syntes det å holde linsen pinlig ren nytte en smule, men til syvende og sist gad jeg ikke stresse mer med det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-09-18 20:11, skrev Bruce:Jeg leide meg film ikveld her, satte meg ned i god stolen å putta platen inn i DVD rom'en på pc'n, hva skjer? En del leiedvder jeg har vært borti, ser ut som om de har vært med i 2.verdenskrig. Da er det ikke rart at spilleren din har problemer. Tannkremtrikset pleier å funke, men husk å si fra at platen er fuxxored i butikken. Vi pleier å få en gratis leiefilm i tillegg når sånt skjer. :smile: Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Søsteren min jobber på en mix kiosk, så jeg får som regel låne DVD-filmer dagen før dem kommer ut. Så da er dem relativt flonke ny. Har også prøvd 2 nye filmer jeg kjøpte, men til ingen nytte. Er forresten en Samsung SD-616T det er snakk om her;) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvilke filmer er det snakk om? LOTR:FOTR har jeg hørt at enkelte har hatt problemer med. Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Den filmen jeg lånte sist var The Bunker. De filmene jeg kjøpte var Die Hard 1 og 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå