t-paul Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Om jeg skulle bytte til en Papst kjølevifte på strømforsyninga, hvilken størrelse skal jeg velge da, er det 120 MM? Er det noe spesielt jeg må være oppmersom på? Evt. skruer / feste? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Kommer vel an på hva slags strømforsyning du har.. Tips: Mål avstanden mellom vifteskruene bak på strømforsyningen og rund opp til nærmeste partall; da tror jeg at du har sånn cirka dimensjonen på viften som PSU'en bruker, bredde- og lengdemessig. Eller du kan skru ut strømforsyningen og åpne den opp for mer nøyaktig avmåling.. Er det ikke vanlig med 25mm tykke vifter også? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Det pleier vel nesten alltid å sitte 80x80 vifter i strømforsyningene. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 -Nesten- alltid, ja. :smile: Men det er lurt å sjekke på forhånd, slik at man kan spare tid og penger hvis det er en ikke-standardisert vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå