faust_ Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 SJEKK SPECS'EN DA!! Sykt høy minnebåndbredde: 10,2GBps DV-versjonen har til og med dolby-utgang og to firewire-porter.. FIREWIRE!!! Toskjerm-mulighet pluss uavhengig tv-display.. Bruttern kan se på jurassic park 12 (eller hva det var i rekken :wink: ) mens du jobber dreamweaver på ene skjermen og photoshop på den andre! FETT!!!! Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Jeg skal ha Radeon 8500, ingen tvil! Lenke til kommentar
headshot Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Jeg og, hvis dette kortet er så bra som alle sier, kommer det til å knuse GeForce3. Kommer det snart? Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 21. september 2001 Forfatter Del Skrevet 21. september 2001 Quote: On 2001-09-21 16:18, headshot skrev:Jeg og, hvis dette kortet er så bra som alle sier,kommer det til å knuse GeForce3.Kommer det snart? i løpet av høsten, sier de på ATI sine hjemmesider Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 neineinei ati radeon knuser ingenting :smile:, berre tuller , men dere visste vel at DetonatorXP vil forbedre Geforse3, og mit geforce2 for den del med 50%, pluss at d går rykter om Geforce3 ULTRA og viss d blir d samme som geforce2 ultra i forhold til ati radeon, vil geforce fortsatt vere best.. trur eg da, men de vil tiden vise d er jo sånn at nvidia har ligget på tronen siden geforce256, sånn at hadde eg vert i ledelsen av nvidia hadde eg ikke sluppet den tronen så lettvint, og eg trur ikke at eg er noe smartere enn dem folka så da har dem/burde ha en slagplan... vi får vente å se :smile: Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Det å si at de ye detonatorene vil øke overall ytelsen med 50% er å ta litt hardt i. Du kan få ganske god ytelses-boost i noen tilfeller. Radeon 8500 er teknisk sett overlegetn GF3, og med de rette driverene, vil et GF3 med Detonator 4 bare kunne gå å gjemme seg for Radeon 8500. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Gikk opp fra 5000 til 6750 poeng etter at jeg byttet til detonator-XP :razz: Bare vent til geforce 3 ultra kommer.. da snakker vi om krefter!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Nå har jo radeon8500 kommet ut med nye drivere og kortet er jo ikke akkurat dårlig. Hvis dere har sett kvaliteten på AA så er Radeon8500 det eneste som hjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå