Gå til innhold

Snø og is

Rivers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse var mer spennende. Spesiellt de to første. Kanskje noen synes det er litt klisjè, men jeg liker slike bilder av trær, og tar dem gjerne selv også. Et så flott motiv hadde jeg også kastet meg over. Det siste har en artig effekt med den turkise fargen. Fin lek med mønstre.

Lenke til kommentar
Disse var mer spennende. Spesiellt de to første. Kanskje noen synes det er litt klisjè, men jeg liker slike bilder av trær, og tar dem gjerne selv også. Et så flott motiv hadde jeg også kastet meg over. Det siste har en artig effekt med den turkise fargen. Fin lek med mønstre.

5623145[/snapback]

Sparte det beste til sist ;)

Har også en svakhet for enkelte trær som står helt for seg selv :love:

Lenke til kommentar

Me like. :)

Klisjèer er en fin ting, så lenge de er godt gjennomført. Det er det i dette tilfellet, vil jeg si.

Bilde 1 utmerker seg, vakkert snøfoto. Ikke direkte spennende, men pent og dekorativt. Syns det sollyset (?) som treffer snøen i forgrunnen og noen av toppene lenger bak lager en fin effekt.

Bilde 2: Jeg liker også trebilder, og knipser sånne selv når jeg finner noen. Vanskelig å finne ensomme trær i nabolaget her. Enkelte vil vel klage over at horisonten er mer eller mindre midtstilt, men drit nå i disse reglene så lenge bildet faktisk er bra. Orker ikke å henge meg opp i det. Lyset er kanskje litt flatt, men det er vanskelig å ta bilder under slike forhold.

Bilde 3: Enig med PM, båten gjør dette bildet fint. Uten den fargen tror jeg det hadde blitt dønn kjedelig pga det nevnte lyset og mangelen på kontraster.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes de to første var best.

Det øverste likte jeg veldig godt. Det var som om man var over skyene og de utga seg som et landskap av marshmellows. Mmmmm....Synes bilde var kjempebra.

Det andre. Bilde av treet var også meget bra. Kanskje litt klisjè. Men det gjør ikke noe. er en grunn til det er klisjè og det er nettopp fordi det fynker utrolig bra. Føler slike bilder av trær er ganske inspirerende.

Det siste synes jeg ikke var nevneverdig spesielt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...