Tor Haakon Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Vurderer å kjøpe meg brukte alu felger. Hva er den enkleste måten å finne ut om der er kast i felgen eller ikke? Er det andre ting jeg bør se etter også? Det er snakk om Momo GT-R (16") felger til ca 5000,- Syntes dette hørtes litt for billig til å være sant... Hva mener dere? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det enkleste er nok å ta de med til en dekksjappe å få de til å sjekke de for deg Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Problemet er å finne en slik sjappe der felgene befinner seg. Har aldrig vært der. Kan en sjekke balansen med dekkene på, eller er det en fordel å ta av dekkene? Hvilket pris nivå vil en slik sjekk komme på? 500? 1000? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 100-200 for en sånn sjekk, kommer selvfølgelig ann på om de velger å ta av dekkene (koster fort 200 til om de tar de av, 400 om de skal ballansere de igjen etterpå), men da kan dere jo gjøre en deal på at hvis de er ok så betaler du, hvis ikke tar han regninga Trenger ikke å ta av dekkene, men siden det er felgene du skal sjekke er det en fordel å få av gamle lodd og dekkene Hele sjekken kommer ikke på mer enn 400 uansett, men kan gjøres billigere (med dekkene på vel og merke ) Ville forøvrig ikke betalt mer enn 4 000,- med ok dekk, 5 000,- om dekkene er nye Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vurderer å kjøpe meg brukte alu felger.Hva er den enkleste måten å finne ut om der er kast i felgen eller ikke? Er det andre ting jeg bør se etter også? Det er snakk om Momo GT-R (16") felger til ca 5000,- Syntes dette hørtes litt for billig til å være sant... Hva mener dere? 5623001[/snapback] Er ikke no unormalt billig det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå