macdegus Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 jeg vurder å kjøpe et Asus a8n-sli deluxe, med ny vifte da selvfølgelig men vet noen om det er noe form for lys/fancy modds på den? kjører grønne lys i et NZXT Lexa, med mye kraft! Lenke til kommentar
Patz Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det er nok ikke det fra fabrikken, mener du mods som du selv kan sette på? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 om det ER? nei... men om du mente om man får det så vet jeg ikke... og ja bytt vifte, bygd 3 pc'er med det kortet. ALLE viftene tok kvelden, ikke tok det lang tid heller Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Det er nok ikke det fra fabrikken, mener du mods som du selv kan sette på? 5622802[/snapback] jeg tenkte meg egntlig begge deler, har foresten kjøpt denne chipset vifta: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317310 vet noen om noe modd som man kan sett på(gjerne med grønt lys. grønn ) Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Det er nok ikke det fra fabrikken, mener du mods som du selv kan sette på? 5622802[/snapback] jeg tenkte meg egntlig begge deler, har foresten kjøpt denne chipset vifta: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317310 vet noen om noe modd som man kan sett på(gjerne med grønt lys. grønn ) 5626114[/snapback] har noen LEDs jeg kan slenge på men, det blir litt jalla når det er hjemme laga, tenkte dem egentilg under kabinettet Lenke til kommentar
skyline Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) jeg vurder å kjøpe et Asus a8n-sli deluxe, med ny vifte da selvfølgelig men vet noen om det er noe form for lys/fancy modds på den? kjører grønne lys i et NZXT Lexa, med mye kraft! 5622786[/snapback] Du har ikke vurdert DFI LP NF4 serien da? Om du er opptatt av ting skal se fancy ut, så er DFI kortet mer fancy(uv reactive pci-e, pci, dimm, og andre spor. Dessuten er det ett langt bedre overklokkings kort. Se forøvrig her: Den Store DFI NF4 tråden Endret 20. februar 2006 av skyline Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 jeg vurder å kjøpe et Asus a8n-sli deluxe, med ny vifte da selvfølgelig men vet noen om det er noe form for lys/fancy modds på den? kjører grønne lys i et NZXT Lexa, med mye kraft! 5622786[/snapback] Du har ikke vurdert DFI LP NF4 serien da? Om du er opptatt av ting skal se fancy ut, så er DFI kortet mer fancy(uv reactive pci-e, pci, dimm, og andre spor. Dessuten er det ett langt bedre overklokkings kort. Se forøvrig her: Den Store DFI NF4 tråden 5634054[/snapback] har vurdert det, men jeg tror jeg liker ASUS kortet og jeg har kjøpte ASUS A8N-SLI deluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå