jojo123 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 bør jeg kjøpe meg bærbar eller stasjonær pc? jeg skal konfirmeres til våren og lurer på om jeg skal ha bærbar eller stasjonær... den skal brukes til noe spilling, internett, se film, høre på musikk, muligens noe skolearbeid, hadde jo vært snedig og ta den med seg også.... villig til å bruke ca. 15-16K hva synes dere at jeg bør? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 kommer jo veldig ann på hva du legger mest vekt på da! men personlig syntes jeg ikke bærbare er spillemaskiner, eller for den saks skyld film maskiner, pga ytelse, og skjerm. hvis ikke flyttbarheten er et must får du fortsatt mye mer ytelse for pengene dine med en stasjonær, og så er det jo så gøy å bygge Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 du må nermere 20k for å få en sikkelig gaming-bærbar så gå for en stasjoner tror jeg, men deg kommer jo ann på spillene du spiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 hva med begge deler spille pc til 10k og baærebar til skolebruk til 5-6k Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 hva med begge deler spille pc til 10k og baærebar til skolebruk til 5-6k 5622896[/snapback] Det ville være det lureste ja! En allright stasjonær, og en bærbar som tilfredsstiller enkle krav! Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs kan være en grei mellomløsning. Du må dog velge "ett år hente og levere service" for å få best pris, men husk at du uansett har 5 års reklamasjonsrett, så å betale ekstra for luksusgaranti du ikke kommer til å bruke(eller har rett på uansett) er bortkastet i Norge. Og med ett budsjett på 16k kan du faktisk gå opp til T2400 og få en god kraftpakke med dual core CPU. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 skal du ha pc nå eller skal du vente? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ville anbefalt deg å kjøpe en laptop til 10k. De fleste fungerer fint til spilling. Bruk resten av pengene på en eller to eksterne harddisker en LCD skjerm, mus og tastatur. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 da har jeg sett litt rundt og tenkt litt... har sett på denne og denne. har dere noen synspunkter, så kom med dem takk for hjelp Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 det er jo klart det kan (eller det gjør det) nye tilbud til mai... men... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 det så ut som greie pc'er det! eneste var prosessoren på laptop'n, kanskje i dårligste laget.. Men, innen du komfirmeres er det kanskje kommet bedre tilbud! Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Så ikke så dumme ut de der, men den stasjonære maskina ville jeg helst kjøpt i deler. Personlig har jeg dårlig erfaring med ferdigbygde maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå