Gå til innhold

[løst]Problemer med å legge ved mp3-fil.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har problemer med å legge ved en mp3-fil i en av postene mine. Jeg blar meg frem til vedlegget, trykker på "Legg til dette vedlegget", og venter. Ser ut som filen uploades, men når det tilsynelatende er "ferdig", har jeg fortsatt 18,21mb ledig vedleggsplass igjen, vedlegget synes ikke i posten og jeg får ingen feilmelding. Er det jeg som gjør noe feil her, eller er det et generelt problem med denne funksjonen for tiden? Bruker forresten Opera 8.51 hvis det skulle ha noe å si.

På forhånd takk for hjelp.

Mvh,

Oovz

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, mulig det funker. Men det er på en måte å gå rundt problemet her. Jeg vil gjerne få et svar fra en oppe i systemet om det virkelig skal være sånn som det er nå, og om vedleggsfunksjonen isåfall har noen restriksjoner.

(Pluss at dette fungerer som en bump :))

Lenke til kommentar

Okay, jeg kan ikke skjønne noe annet enn at de som er ansvarlige lurer seg unna posten min, men jeg prøver en siste *bump*.

EDIT: Kan forøvrig legge til at jeg har brukt vedleggsfunksjonen mange ganger etter jeg støtte på dette problemet, helt uten problemer. Men da uploadet jeg bilder.

Prøvde nå også zip-løsningen, men uten komprimering gikk dette også rett til helvete. Er det størrelsesrestriksjoner på filene man kan laste opp? Den aktuelle filen er på rundt 5 mb.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Har selv vært borti dette ved et par tilfeller. Skulle f.eks. legge ved et nyttig, lite VB-program, men forumet nektet å legge ved .exe-filer. Men det funket å gi den .txt som filetternavn og skrive i innlegget at den måtte renames til .exe, så det er tydeligvis noen filformater som ikke støttes av IPB.

Mener å ha lest noe av Ueland om de aktuelle filformatene som støttes av forumet i en annen tråd, men så var det å finne den igjen, da.

De eneste størrelsesrestriksjonene jeg vet om gjelder totalt for din egen konto, men sjekk kontrollpanelet, velg 'administrer vedlegg' og se om din totale kvote er fylt. I så fall burde det hjelpe å slette noen av de gamle, selv om dette kanskje kan ødelegge noe av kontinuiteten i trådene de opprinnelig lå i. :)

Lenke til kommentar
De eneste størrelsesrestriksjonene jeg vet om gjelder totalt for din egen konto, men sjekk kontrollpanelet, velg 'administrer vedlegg' og se om din totale kvote er fylt. I så fall burde det hjelpe å slette noen av de gamle, selv om dette kanskje kan ødelegge noe av kontinuiteten i trådene de opprinnelig lå i. :)

5676324[/snapback]

Hvis det virkelig er slik at det er restriksjoner ihht. filformater, synes jeg denne posten bør gjøres sticky. Hadde vært greit å hatt en klar beskjed på dette. Si ifra i denne tråden hvis du finner innlegget fra Ueland som du nevner, jeg fant ingenting :)

Jeg har i skrivende stund 15,21mb total vedleggsplass igjen, så det skal heller ikke være noe problem.

Det merkelige er at jeg bestemt mener at jeg har lastet ned mp3-filer som folk har vedlagt postene sine i andre tråder, men de var noe mindre enn filen jeg prøver å laste opp. Så da er det kanskje størrelsesrestriksjoner pr. fil allikevel?

Lenke til kommentar
Ta og pakk ned filen til en zip fil så skal det nok gå fint og laste den opp :)

Har ikke oversikten over filtypene som er godkjent, men kan få lokalisert de i løpet av morgendagen.

5679406[/snapback]

Flott! Da skal jeg prøve zip-løsningen til jeg får det til å fungere.

Takker og bukker :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...