Cursed Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 jeg skal brenne noen mp3-filer jeg har liggendes på pc'n, men når jeg følger nero sine anvisninger (den wizarden som popper automatisk opp), så sier den: "Lyd CD spiller vil ikke kunne lese disse CD'ene" hvorfor ikke? og det burde da gå ann å gjøre noe sånn at det går ann? jeg prøvde å brenne en cd, men det gikk ikke ann å spille den, det ble bare masse skurrelyder på stereoanlegget mitt, og på diskmanen ville den ikke spilles det hele tatt. kan noen hjelpe meg? har forresten en LG 40x [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-18 20:08 ] Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Er nok fordi du har brent musikken som .mp3 filer, og ikke i CD-format. Ikke bruk wizarden, bare trykk New (el.l.) og velg Audio CD. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 takker, prøver det. har aldri eid en cd-brenner før, som du kanskje skjønner :smile: Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 det kan godt hende du har fucka mp3s også - skjer iblandt at mp3s blir fucka når man gjør dem om til cd-audio - prøv "calculate audio filters on the fly" når du velger audio cd fra "new" - ikke bruk wizard, hvis du er i wizard er det en egen knapp for å lukke den igjen. før du posterer neste gang foreslår jeg at du tar en titt på de nye retningslinjene og leser det ang. emnefeltet - det er INGEN grunn til å ha med HJELP i emnet - hva i all verden tror du forumet er til for? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 takk for hjelpen, men jeg kan ikke se problemet med at ordet "hjelp" er med i emnet? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Cursed skrev (2002-09-18 22:14):takk for hjelpen, men jeg kan ikke se problemet med at ordet "hjelp" er med i emnet? Ikke eg heller. Sånt som du gjore syns eg er ok. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Det går helt fint å brenne mp3 filer med nero som musikk cd. Det eneste som kreves er at filen er 44 100khz eller 22 100khz. Eller no. Og så må du trykke på "Close CD". Hvis ikke kan den kun spilles i Cdbrenneren eller i en annen cdrom. Og ikke i vanlige cdspillere/discman Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Det jeg mener er at det er en selvfølge man trenger hjelp hvis man stiller et slikt spørsmål - dermed er det unødvendig å fylle opp emnefelt med hjelp - hva skjer hvis alle gjør det? Blir ettertrakta som forum spam tilslutt :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå