PMnormal Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg fortsetter med min serie om forfall med bildet "Vindu mot fortiden". I går tok jeg en pause, for å hedre de som liker bildene mine. Det ser ut som om de fleste ikke ønsker blomster fra meg, og det er greit. Det er jo på mange måter like vakkert med rustikk sjarm, spør man meg. Bildet er fra samme location som de andre bildene om forfall. Tatt med 20D og 50/1,8 med tripod. Iso 100, 1/50s og f/11. Til almenn nytelse for alle elskere av rust, fordi gammel kjærlighet ruster på riktig måte Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Slike tilsynelatende kjedelige rustne motiver gjør seg fint på bilder. Her ble det en litt artig effekt, det ser litt ut som om vinduet og betongveggen er lagt oppå en bakgrunn. Du har ikke gjort det? Ganske spesielt synsbedrag i såfall. Jeg må si at de andre rustbildene var mer spennende, men dette er også veldig smakfullt. Det tekniske har jeg ingenting å si på, flott motiv, og morsom effekt. Her ser man også at det er ganske nedgrodd av planter etter å ha vært forlatt i mange år. Fikk lyst til å dra dit og knipse selv av å se dette. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Her er alt naturlig, ingen annen fiksing enn litt kontrast og eksponering. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Generelt sett liker jeg bildene dine utrolig godt! Og rustikkserien er glimrende men jeg savner av og til litt vinkel. Mange bilder som vises på forumet er ofte i samme høyde som objektet og rett på. Hva med litt rusitkkunst fra froskens ståsted? Men godt gjennomført. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Personlig synes jeg dette er et av dine aller, aller beste bilder! Mange av de andre bildene dine har enten vært for sære eller uinteressante i mine øyne - selv om de nødvendigvis ikke har vært dårlige... Men dette derimot syntes jeg var veldig kreativt! Ikke så veldig konstruktiv kritikk kanskje, men jeg likte virkelig denne idéen! Lenke til kommentar
kak Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det eneste som ødelegger litt, og som tiltrekker min oppmerksomhet med en gang, er røret igjenom vinduet oppe til venstre. Se bort fra dette, var dette ett bra gjennomført bilde! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Liker skryt også, sentimental Ja, det er ofte ting i bildene som jeg ikke er villig til å fjerne, slik som den uskarpe dingsen på "Amperes". Denne, derimot, var for solid til å kunne gjøre noe med. Den er en del av det hele, slik jeg ser det. Dette bildet tilhører en serie med bilder som jeg har jobbet litt med. Tripod, speillås og nensom komponering. Her måtte jeg høyt med stativet, husker jeg. Tror jeg kanskje tar en tur ut dit igjen, før jeg reiser fra møkkaværet om en drøy uke. Da blir det slutt på plagingen fra PMnormal for en stund, for da er prosjektet mitt over. Lenke til kommentar
kak Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Da blir det slutt på plagingen fra PMnormal for en stund, for da er prosjektet mitt over.5626560[/snapback] Såfremt du lover å komme tilbake, så skal jeg gå med på at du tar "ferie"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå