Maxila Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 hvilket musikkavspillingsprogram må jeg ha for å få spdid/optical out? har msi p4n intel sli edition hovedkort med ac 97 lydkort Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Du trenger ikke noe spesielt programm, du går bare på volumkontroll-> Avansert og velger Digital output only eller SPDIF out only (varierer mellom produsentene) Endret 17. februar 2006 av zandro Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 kan ikke finne det zandro finner ikke det Digital output only greiene er det ikke det på bildet under du mener? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hmm da er det et eget kontrollpanel du er nødt til å gå i for å å slå på SPDIF/Optical out, typisk med integrerte flerkanalsløsninger. Har et SB Audigy Platinum Ex og der er det bare å trykke på Digital output only så er det bare å plugge i enten elektrisk digital eller optisk digital kontakt så blir det lyd. Endret 17. februar 2006 av zandro Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 kjøpte bare en sånn optisk kabel for å teste med mitt logitech z 5500 men skal kjøpe nytt lydkort senere. men håpet jeg kunne få testet ut digitalt med det intrigerte kortet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kommer det ikke opp noe da du plugger i en kabel ? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 nei det gjør ikke det, men pleier vel ikke å gjøre det heller da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 har gjort det på de fleste innebygget lydkortene jeg har hatt! Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 fikk det til med nye drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå