Heiken Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Jeg har et problem med mikrofonen/lydkortet mitt. Det kommer en skurrelyd hver gang jeg skal si noe over ventrilo, msn eller bare si no på lydinnspillingen som følger med windows. Jeg er ganske sikker på at det ikke er mikrofonen pga at jeg har prøvd flere mikrofoner. Jeg har et SB Audigy 2 lydkort. Jeg har prøvd å installere de nyeste driverne, men uten resultat. Noen som vet hva som kan være problemet? Endret 17. februar 2006 av Heiken Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Sikker på at det ikke mikrofonen? Du skal ha ganske bra mikrofon for å ikke få noe skurring... Også kan internettet ha noe å si, det er jo litt å overføre i realtime. Og hvis du spiller online samtidig tar jo dette litt bandwith... Lenke til kommentar
Heiken Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Dette er ikke vanlig skurring, kan vel kalle det mer en skrapelyd som hele tiden er til stede selv om jeg ikke sier noe. Har testet micen på en annen pc, og der funka den fint. Også når jeg snakket over nettet;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå