Hmmerc Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Etter å ha kjørt valideringsprosess får jeg melding om stjålet volumlisens. Har kjøpt ny xp pro og ønsker å legge inn produkt nøkkel for å slippe ny formatering. Er litt lat... Har noen tips eller må jeg formatere? Har prøvd å søke men finner bare disse evige guidene om deaktivering av virtual..... MVH Hmmerc Lenke til kommentar
GeirNord Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Enkelt som bare det. Her er Microsoft sin guide: http://support.microsoft.com/kb/328874 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Eller så kan det gjøres enda enklere... http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Etter å ha kjørt valideringsprosess får jeg melding om stjålet volumlisens. Har kjøpt ny xp pro og ønsker å legge inn produkt nøkkel for å slippe ny formatering. Er litt lat...Har noen tips eller må jeg formatere? Har prøvd å søke men finner bare disse evige guidene om deaktivering av virtual..... MVH Hmmerc 5622362[/snapback] Har aldri sett den meldingen, bare at validering ikke blir godkjent... Lenke til kommentar
Hmmerc Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Hei. Takk for kreative svar. Prøvde først den ene metoden så den andre. Det fungerte ikke her hos meg. Må nok bare forberede med på formatering MVH Hmmerc Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) "How to change the Volume Licensing product key on a Windows XP SP1-based computer" Mulig det er derfor det ikke funket for deg. Endret 19. februar 2006 av Jonnar Lenke til kommentar
The1n Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei du, kan det være at du har lagt inn Corp. edition og at den du har nøkkel til er vanlig oem ? da sliter du vel litt er vel forskjell på corp og vanlige nøkkler? noen som vet dette 100% ? The1n Lenke til kommentar
Hmmerc Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 "How to change the Volume Licensing product key on a Windows XP SP1-based computer" Mulig det er derfor det ikke funket for deg. 5631220[/snapback] Har fått tips om at jeg hadde corporated key. Den jeg kløpte var vanlig privat OEM. Forberede formatering så fikser det seg. MVH Hmmerc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå