Nevnarion Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 PÅ tv er det selvsagt MacGyver Film er vanskeligere å velge mellom syns jeg, men Ringenes Herre er jo fabelaktig da Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Angel synes jeg har den beste themen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Helt klart "The Circle of Life", Lion King. 5622788[/snapback] Grei nok, men tror jeg liker "He Lives In You" fra Simba's Pride bedre. Når det kommer til serier, så vil jeg si Angel eller Futurama. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Om noen husker "Millenium" som gikk på TvNorge en stund, med Lance Henriksen - så var den ganske digg den låta der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Sangen/spillingen som går igjen i Requiem er über. Når det gjelder soundtracks er den på topp (sammen med Qatsi), men hvis det kun er theme song er det vel Das Boot og Pulp Fiction som regjerer. Når det gjelder TV-show og theme sanger synes The Jetsons og Futurama har solide, jeg liker også The Shield og Mission Impossible. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Simsons, en sånn glad-låt.. Kommer i god stemning av den.. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 tv: MacGyver film: Pirates of the Caribbean, LOTR Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kunne ikke se noen som hadde nevnt Police Academy..! Den er jo ganske bra! ;P Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 That 70's Show, Friends og CSI Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 That 70's Show, Friends og CSI 5624975[/snapback] That 70`s Show glemte jeg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 tv serie: nye: Veronica Mars Angel Smallville gamle: Twin Peaks Airwolf A-Team Friends MacGyver X-Files Filmer: Supermann Star Wars Indiana Jones(alle tre er vel av John Williams) Fikk frysninger på ryggen når jeg så traileren til den nye Supermann filmen, med den gamle theme låten i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Film: Romper stomper Platoon For a Fistfull of Dollars For a Few Dollars More The rock Lotr filmene m.m Tv-serie: Angle X-files Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 The Beach har fantastisk stemningsfull musikk. En gammel tvserie som har utrolig kul temamusikk er LA Law. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Må heller ikke glemme klassikeren FAME Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 På tv: Seinfeld - Har temamusikken noensinne passet bedre til serien? Southpark X-files Film: LoTR- Rått OST Kill Bill 1&2 - Tidenes OST etter min mening Requiem For A Dream - Siden dette er favorittfilmen min får jeg også litt følelser knyttet til temaet som går igjen. Star Wars - Kan jo umulig utelukkes The Fifth Element - Opera-biten er _vakker_, men er ikke theme-sang da Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 i'm your mamma, i'm your daddy i'm that nigga in the alley i'm your doctor, when in need want some coke, have some weed you know me, i'm your friend your main boy, thick and thin i'm your pusherman i'm your pusherman Curtis Mayfield is da zhiznit! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 The Omen Halloween Dawn of the Dead (egentlig det meste laget av Goblin) The Good, The Bad and The Ugly For A Few Dollars More (den slutten hadde ikke vært den samme uten den fantastisk musikken) Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 TV: Macgyver (går aldri lei) Film: Elsker Gudfaren Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hotel Cæsar-introen! Neida.. MacGyver er en klasikker, selv om den er litt oldschool Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 TV: Sopranos Film: Shaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå