nikk0 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Heisann. Jeg skal etterhvert montere pc i bilen, og er i den sammenheng inne på å kjøpe en laptop, og bare bruke en ekstern skjerm med touch. Jeg vil da bare henge den i oppheng under setet, men problemet er jo da at de fleste (de jeg har hattt iallfall) har power-knapp inne under skjermen, e.l. lignende. Finnes det greie og rimelige modeller som har utvendig pwr on? Eller finnes det en form for usbsak som kan vekke pc'n? Skal ikke ha tastatur, fjernkontroll eller noe. Kun touchscreeen. Eller er det eventuelt mulig å forlenge(lodde på ny?) powerknapp? mvh nikk0 Lenke til kommentar
alex_v_s Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dersom du får åpna laptopen burde det ikkje være store problemet å enten forlenge den ekstisterende pwr knappen eller lodde på en ny ein... Bare være litt forsiktig når du skal ha den opp, jeg klarte å ødelegge heile plastdekslet på min når jeg prøvde (gjorde ikkje meg noe da , men kan lønne seg å være litt forsiktig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå