Gå til innhold

WOW EU skulle vært som WOW Kina


Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

for der blir characteren du spiller med dårligere jo lenger du spiller med den :)

 

og det vil jo gjøre at man ikke spiller for mye og det er vel er problem for alle oss her :)

 

Hvordan Kinas system er:)

 

The new system cuts the ability level of a player's online game character by half after he or she has played for more than three consecutive hours. Once a player has played for more than five consecutive hours, the system cuts the ability level of that player's character to the lowest level allowed by the game

 

Players must be logged off for a minimum of five hours before the system resets.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for der blir characteren du spiller med dårligere jo lenger du spiller med den :)

 

og det vil jo gjøre at man ikke spiller for mye og det er vel er problem for alle oss her :)

5622108[/snapback]

Hva med alle oss som ikke synes det er et problem å spille mye?

5622183[/snapback]

Your loss egentlig, om det hadde vært like tilstander i Norge som i Kina hadde eg forstått om dei innførte dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
for der blir characteren du spiller med dårligere jo lenger du spiller med den :)

 

og det vil jo gjøre at man ikke spiller for mye og det er vel er problem for alle oss her :)

5622108[/snapback]

Hva med alle oss som ikke synes det er et problem å spille mye?

5622183[/snapback]

 

dere andre skal kunne tvinges til å ha et "real life"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

jeg vil påstå at det var riktig av de kinesiske myndighetene og kreve dette

problemet er jo størst blant ungdom og det ville vært en grei måte for foreldregenerasjonen og kreve dette :D

Lenke til kommentar
jeg vil påstå at det var riktig av de kinesiske myndighetene og kreve dette

problemet er jo størst blant ungdom og det ville vært en grei måte for foreldregenerasjonen og kreve dette :D

5622271[/snapback]

 

Hvor mange nordmenn har direkte død eller blitt hardt skadet av wow?

Endret av jonasdaman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
jeg vil påstå at det var riktig av de kinesiske myndighetene og kreve dette

problemet er jo størst blant ungdom og det ville vært en grei måte for foreldregenerasjonen og kreve dette :D

5622271[/snapback]

 

Hvor mange nordmenn har direkte død eller blitt hardt skadet av wow?

5622344[/snapback]

 

man dør ikke av å sitte å spille(med et par unntak på verdensbasis)

 

men man blir sosialt hemmet og mister noe av virkelighetsoppfatningen

Lenke til kommentar
jeg vil påstå at det var riktig av de kinesiske myndighetene og kreve dette

problemet er jo størst blant ungdom og det ville vært en grei måte for foreldregenerasjonen og kreve dette :D

5622271[/snapback]

 

Hvor mange nordmenn har direkte død eller blitt hardt skadet av wow?

5622344[/snapback]

 

man dør ikke av å sitte å spille(med et par unntak på verdensbasis)

 

men man blir sosialt hemmet og mister noe av virkelighetsoppfatningen

5622383[/snapback]

*Man kan bli sosialt hemmet og miste noe av virkelighetsoppfatningen

Lenke til kommentar
Jeg vil tørre å påstå at en stor del av de som henger her på forumet er blitt sosialt hemmet av WoW, ikludert meg selv.

5622531[/snapback]

Jeg vil tørre å påstå at jeg ikke er blitt sosialt hemmet, selv om jeg spiller WoW, så det er dermed mer riktig å si at man *kan* bli sosialt hemmet, og ikke at man blir det uansett ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Jeg vil tørre å påstå at en stor del av de som henger her på forumet er blitt sosialt hemmet av WoW, ikludert meg selv.

5622531[/snapback]

Jeg vil tørre å påstå at jeg ikke er blitt sosialt hemmet, selv om jeg spiller WoW, så det er dermed mer riktig å si at man *kan* bli sosialt hemmet, og ikke at man blir det uansett ;)

5622540[/snapback]

 

 

nei men vanskelig å vite :) man innrømmer det jo ikke

Lenke til kommentar

Tja, nå vil jo jeg si at de fleste som spiller wow blir soasialt hemmet av det, hvem har ikke vært i Molten Core en sen fredags-kveld, mens vennene dine driver med noe sosialt? Jeg kan ærlig innrømme at jeg har skippet flere filmer o.l med vennene mine for instance-runs, og for å ikke få den DKP'en jeg har regnet med å få osv. Men jeg har ingenting i mot det, det er en prioritering jeg har gjort.

Jeg må ha noe jeg kan sitte med, alene uten noe annet stress å tenke på innimellom, og jeg har ikke nødvendigvis lyst å være sosial vær eneste dag, og da foretrekker jeg wow fremfor å stirre på tv'en alene.

 

Edit: kan vell forekomme at jeg kunne spilt alt for mye igjenn, feks grinde for epic mount osv, men jeg har bestemt meg for å ikke gidde grinde penger til mount, enten får jeg det til slutt, ellers får jeg klare meg med 60% mount, noe som forsåvidt er greit, er ikke så mye springing på mount vist du kun spiller når du skal raide..

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Jeg har veldig mange gode venner på spillet, både blandt folk jeg har kjent i ti år, og blandt svensker/dansker/briter som jeg snakker med nesten daglig på TS..

 

Er ganske artig når en i guilden, som du kun har møtt In-game og pratet med på TS har akkurat samme humor som deg og kamerat-gjengen. Dette er vell ting som gjør det enda vanskeligere å kutte ned, siden du føler at du mister venner av å slutte.

Lenke til kommentar
Jeg har veldig mange gode venner på spillet, både blandt folk jeg har kjent i ti år, og blandt svensker/dansker/briter som jeg snakker med nesten daglig på TS..

 

Er ganske artig når en i guilden, som du kun har møtt In-game og pratet med på TS har akkurat samme humor som deg og kamerat-gjengen. Dette er vell ting som gjør det enda vanskeligere å kutte ned, siden du føler at du mister venner av å slutte.

5623043[/snapback]

Er det nå egentlig en grunn til å slutte, da?

Er det virkelig "værre" å spille WoW 8 timer dagen enn å f.eks se på tv, eller være ute og drikke?

Lenke til kommentar

Personelig har jeg ingen stor trang for å slutte. Og jeg trenger noen timer wow i uka for å slappe av for meg selv.

 

Men jeg synes det er værre å spille 8 timer hver dag, vist du har muligheten til å drive med noe annet, sammen med vennene dine, nå snakker jeg ikke om å kutte ut alle timene hver eneste dag, men at du vertfall tar fri innimellom for kontakt med omverdenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...