AndersT2 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har en Q-Tec 2020 og får ikke sendt SMS for tiden, noe som er litt irriterende. Plutselig ble fikk jeg ikke sendt, men det kom tilbake en gang, så forsvant det igjen etter en stund. Det er ingen problemer med å motta, men når jeg trykker på Send knappen, så legger de seg i Draft mappen. Har ikke vært inne å stilt på noe som helst, det skjedde av seg selv. Account står til SMS. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Prøv og legge inn operativsystem igjen bruker og rette opp alle feil Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har du sjekket at nummeret til meldingssentralen er riktig? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er jo tross alt en Q-tec Er Q-tec'n noe bra sånn ellers? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er jo tross alt en Q-tec 5635048[/snapback] ? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Det er jo tross alt en Q-tec Er Q-tec'n noe bra sånn ellers? 5635048[/snapback] Når man er vant til størrelsen så er jeg meget fornøyd. Det er kanskje litt dårlig dekning enkelte ganger, men de nyere versjonene er nok blitt forbedret. Samt å skrive på den er noe så utrolig mye bedre enn vanlig telefon. Moskus: Hva er nummeret til meldingssentralen, og hvor skal det legges inn? NeXz: Gidder ikke, det blir så mye styr med jobben osv, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå