dravisher Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Heisan. Jeg regner med dette er en passende kategori å spørre om dette i Jeg er ute etter å kjøpe en isbitmaskin til personlig bruk. De få maskinene jeg har funnet koster 2000,- ++. Er det noen som vet om noe billigere? Jeg syns det er litt mye å bruke på en isbitmaskin til kun meg selv liksom... Takker for hjelp. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er ikke isposer bra nok, da? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 De er irriterende i lengden. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Ja jeg vil helst bort fra isposer. Jeg har også veldig dårlig plass i fryseren, og jeg har opplevd at isposer fører til oftere avriming, og det er ikke gunstig siden vi er flere som deler fryseren. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg skal gjøre det billig for deg. Ta en stk 2 liters isboks, eller annen passende form i tøyelig materiale. Fyll så litt over halvfult med vann. Plasser dette på en kald plass, helst i fryseren. Ta så ut herligheten etter endel timer. Bruk litt varmtvann til å løsne isen fra kantene. Ha så isblokken i et passen klede og bruk et passende verktøy til å knusen blokken i passende biter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå