Magnus Holm Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Anbefaler denne guiden hvis engelsk er ingen hindring Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jorgis og MC2: ER klar over det, når jeg endelig klarte å beherske strip_tags(). Ikke altid influensa og programmering går sammen, men noen ganger er det deilig å koble av Ønkser å bruke BBkoder også, er så mange som har blitt vandt med det, og ikke ser likheten med html. Dessuten ser det jo litt bra ut da Så ønsker fortsatt en forklaring men skal og sjekke de linkene som var nevnt der oppe Tusen takk folkens 5626275[/snapback] Om du kun er ute etter en grei BBCode-parser/deparser, kan jeg anbefale å bruke den jeg skrev for Vikingboard: her. Eksempel: include "post_parser.php"; $parser = new post_parser; $post = $parser->post_parse($post, FALSE); Du er nødt til å strippe ut det som er spesifikt for Vikingboard, altså det som har med badwords og smileys fra post_parse(), men det er fort gjort. Parser og deparser mer eller mindre alt av BBCodes jeg kunne finne, pluss litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå