Bytex Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hei, Fikk en tanke, når var liten og puslete (lvl 20 kanskje), slepte en 60 warrior-kompis meg gjennom hele WC. Jeg husker jeg kom godt ut av det med 10-15G i stuff jeg solgte. Nå er jeg 43, og disse små lvl 15-16 elitene er ingen sak. Men er det noen vits? Jeg har jo gjort alle questene fra før. Så det blir kun droploot jeg får med ut. Er lvl 43 og vil ha Mount, men har usle 20 Gold (og mister vel 10 på 44 når jeg må kjøpe mere spells)..så..litt desp etter penger. Samme kompis dro meg gjennom Scarlet monestary her om dagen, og der var det mest bare småpenger som droppet, og en bra staff på siste bossen.. Hvis det ikke er noen vits, hvor skal jeg dra da? er Horde. Jeg er ikke i noe guild, så raids er lite aktuellt. Endret 17. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Stikk til Badlands:) Grind elementals og loot steinene de dropper, og selg de til vendor. Tjener masse på det. Hvis du er skinner kan du også skinne alle ulvene som er i badlands. heavy og thick leather. (dette hadde ikke noe med solo av instancer å gjøre, men et tips til å skaffe penger) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 du kan jo prøve, skinning anbefales som sagt Har selv tenkt på det med magen min selv om jeg er alliance, får soare op de deviate scale og bruke neutral ah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Har ikke skinning, er alkymist/herbalist. Får vel tusle tilbake til badlands, har gjort alle questene der før. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det er snakk om prioriteringer, jeg hadde 130 gold på lvl 40 med priesten jeg driver å levler på, har ingen proffesions. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det er snakk om prioriteringer, jeg hadde 130 gold på lvl 40 med priesten jeg driver å levler på, har ingen proffesions. 5622343[/snapback] Enig med deg Men hvorfor i helsike har du ingen professions?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Vel, del av din uendelige viten istedet for å bare skryte da. Jeg har 20 og trenger MER. Denne stickyen her om å få masse penger er for level 60 chars. Kan ikke grinde Tyr's hand på lvl 43. Endret 17. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Vel, del av din uendelige viten istedet for å bare skryte da. Jeg har 20 og trenger MER. Denne stickyen her om å få masse penger er for level 60 chars. Kan ikke grinde Tyr's hand på lvl 43. 5622431[/snapback] Som sagt er det snak om prioriteringer, ikke kjøp noe som helst på AH, og grind de mobsa som du vet dropper bra. Selg alt du kan på AH, armor, våpen, cloths, steiner alt. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg er har en lvl 33 nå, har tjent 90% av alt ved hjelp av mining og skinning, resterende ved hjelp av drops. Har 65g nå, men brukte nettopp nesten 15g på nye bags da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det er snakk om prioriteringer, jeg hadde 130 gold på lvl 40 med priesten jeg driver å levler på, har ingen proffesions. 5622343[/snapback] Du er priest. Du bruker cloth fra level1 til lvl60. Det er verre med warriors, de må kjøpe all platen på AH når de kommer i lvl60 (bortsett fra inemental habute og capace of tuten'kash, som dropper i RFD). For shamans og hunters er det og lett: De drar til SM og skaffer seg hele settet. Plate koster c.a. 3g per del. Og de blåe delene koster fra 15-60g per. Warrior har og mye dyrere spells. Jeg har ikke giddet å lære meg oppgraderingene siden det ksoter runt 4g hver. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det er snakk om prioriteringer, jeg hadde 130 gold på lvl 40 med priesten jeg driver å levler på, har ingen proffesions. 5622343[/snapback] Du er priest. Du bruker cloth fra level1 til lvl60. Det er verre med warriors, de må kjøpe all platen på AH når de kommer i lvl60 (bortsett fra inemental habute og capace of tuten'kash, som dropper i RFD). For shamans og hunters er det og lett: De drar til SM og skaffer seg hele settet. Plate koster c.a. 3g per del. Og de blåe delene koster fra 15-60g per. Warrior har og mye dyrere spells. Jeg har ikke giddet å lære meg oppgraderingene siden det ksoter runt 4g hver. 5622801[/snapback] Huh? For det første, de får ikke plate på level 60. For det andre, ikke kjøp gear. drops. Med mindre du takker deg til greens, forståss. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Det er snakk om prioriteringer, jeg hadde 130 gold på lvl 40 med priesten jeg driver å levler på, har ingen proffesions. 5622343[/snapback] Du er priest. Du bruker cloth fra level1 til lvl60. Det er verre med warriors, de må kjøpe all platen på AH når de kommer i lvl60 (bortsett fra inemental habute og capace of tuten'kash, som dropper i RFD). For shamans og hunters er det og lett: De drar til SM og skaffer seg hele settet. Plate koster c.a. 3g per del. Og de blåe delene koster fra 15-60g per. Warrior har og mye dyrere spells. Jeg har ikke giddet å lære meg oppgraderingene siden det ksoter runt 4g hver. 5622801[/snapback] Huh? For det første, de får ikke plate på level 60. For det andre, ikke kjøp gear. drops. Med mindre du takker deg til greens, forståss. 5622823[/snapback] huh? drops? hvis vi ser bort fra Icemental Habute og Capace of Tuten'Kash, finn ET annet plate drop på thottbot. Ingen grønne eller ingen blå. Man er nødt til å kjøpe på AH. Alt er world drop. Jeg sa ikke at man lerte plate i lvl60 heller. Endret 17. februar 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ingen som tvinger deg til å kjøpe plate på lvl 40, det har ikke så mye å si, og om du prioriterer riktig skal man ha rikelig med penger når du dinger lvl 40. Hvor har du kildene dine fra at warriors har dyrere spells/abilities enn f.eks priest? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 de må kjøpe all platen på AH når de kommer i lvl60 Jeg sa ikke at man lerte plate i lvl60 heller. Jo, det gjorde du:P Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Trevakt: Jeg hadde ikke noe problemer med dette på warrioren min, brukte ikke spessielt med penger på plate. Lenke til kommentar
different Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 de må kjøpe all platen på AH når de kommer i lvl60 Jeg sa ikke at man lerte plate i lvl60 heller. Jo, det gjorde du:P 5622859[/snapback] Det er verre med warriors, de må kjøpe all platen på AH når de kommer i lvl60 (bortsett fra inemental habute og capace of tuten'kash, som dropper i RFD). Les igjen, og se om du finner noe der det står "Warrior lærer plate på lvl 60". "Når de kommer i lvl 60" = Når man levler fra lvl 40 til 60 i denne sammenhengen, selv om det er dårlig formulert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Ikke spor av, please Flisespikking. Det hjelper ikke så mye å høre hva jeg BURDE gjort frem til nå liksom..det er fortiden og kan ikke skrus tilbake. Fant en plass i Feralas der alle mobbene dropper rundt 3-4s pr kill, men det er jo ikke stort å få 80G av da.. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg er enig i det siste der, og beklager at jeg gikk OT. Men var litt dårlig formulert. Anyway, tilbake on-topic, synd de nerfet SM, de ghostene var vidunderlige.. Men jeg anbefaler også badlands elemtene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg og. Jeg har fått c.a. 100 [elemental earth], som jeg har solgt for 75s hver. Og jeg fikk sykt mye med steiner å selge til ventor. I Badlands har jeg vert helt fra level37 til lvl49. Det er yndlingstedet mitt i WoW. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Okay da har jeg det jeg lurte på Skal farme disse karene da. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå