Anonym5656 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har en god gammel Medion laptop(P3, 256mb ram, 20gb HDD) som har virket OK med XP i en god stund. Men så skulle jeg ta med laptopen til et annet sted, og skrudde av PCn og pakket den opp igjen, og når jeg da skrur den på får jeg null skjermbilde. Skjermen funket tipp topp for ca. 3 timer siden. Den funker ellers utmerket med ekstern skjerm. Noen som vet om det er mulig og få fikset dette? Er vell ingen vits i og få reparert skjermen i en data butikk eller noe sånt? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Kan være skjermleding fra hovedkort til skjerm. Bare å begynne å opperere det :!: Endret 17. februar 2006 av darkz Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Kan være skjermleding fra hovedkort til skjerm. Bare å begynne å opperere det :!: 5621813[/snapback] hm.. ja.. Ingen annen mulighet da? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kan være den kanppen som slukker displayet da du lukke rden som er ødelagt eller har satt seg fast. Skur opp og sjekk det bare Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Hm.. nei, den lille knappen trur jeg sitter som den skal.. Får vel bare starte og skru :\ Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) nå skjønner jeg fint lite.. Jeg satt med ekstern skjerm og surfa og plutselig kommer det bilde på laptopen også! Helt uten videre , pussig.. Men den funker i allefall EDIT: Etter noen dager "forskning" har jeg funnet ut at skjermen lever sitt eget liv, og funker når den selv vil.. Noen som har peiling? kan løs kontakt være noe? Endret 24. februar 2006 av Gakkakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå