strikkepinne Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har prøvd å renske maskinen for virus i hele dag. Har lastet ned og brukt: MRU Blaster, Spybot, HIjack this, og The Cleaner. Har Symantec,adaware og spysweeper jeg bruker til vanlig. HAr ett virus som ikke vil vekk. Threat:Adware.NDotNet Name:NDNuninstall6_98.exe Etter at jeg hadde holdt på med dette en stund (kjøre forskjellige scanner) begynte plutselig internett å gå UTROLIG tregt!( Nedlastningshastigheten din er 37 kbits/sekund*. ) Hva har skjedd? Kan jeg ha slettet noe viktig?? Hjelp... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvilken brannmur har du? Kjør antivirus fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 For det fusta så funke jo pcn din så detta bør ikkje ligga her, å du har jaffal ikkje sletta noe.. Last ner AVG Free Edition å fjern viruset Lenke til kommentar
strikkepinne Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hmm...hvilken brannmur har jeg? Godt spørsmål. Hvordan finner jeg ut av det? Har Windows Xp hvis det hjelper...? Er ikke en kløpper på data kan du si... All hjelp mottas med takk! Vil bare at pcen skal fungere normalt... Endret 17. februar 2006 av strikkepinne Lenke til kommentar
berxter Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Google er din venn. Prøv dette verktøyet fra Symantec. Hvis ikke det hjelper start en ny tråd på sikkerhetsforumet? Bernt K Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ein ide er å bare ha et "Anti Virus program" innpå maskinen om gangen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ein ide er å bare ha et "Anti Virus program" innpå maskinen om gangen. 5622157[/snapback] Det skal egentlig ikke være noe problem med flere samtidig. Jeg har gjort det uten problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå