Hr. Jenssen Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Laster ned nå fra gamers hell. Jeg bare håper, håper at dette ikke er et XBox-spill med høyere oppløsning. Jeg holdt på å klikke av Lockdown. 5621706[/snapback] Tenker akkurat det samme. FPS. Taktikk. Relativt stor frihet til å bevege seg. Dette spillet kan bli hva RS4 skulle være, men ikke var (RS4 var et arkadespill så til de grader. Ikke bare et arkadespill, men et dårlig et også!) Uansett, gleder meg til å få prøvd ut demoen nå. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 noen som vet om dette kommer med multi/coop muligheter? da kan det bli et kongespill Lenke til kommentar
koronag Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 16 stykker online, i hvert fall. Sikkert konge å være tysker da. :!: "Er det der en av mine menn, eller er det en spy?" "Sikkert ... AAAH!" Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Får dårlig ytelse på demoen Har 7800gt, 1gig ram og 3200+@2,3ghz Det skal vel egentlig klare demo'm, eller? Detter fort nedpå 30fps på high, det samme skjer på demon, med opplsøning på 1290*....( Noe i den duren) Har noen forslag til hva som kan være galt, eller det er det hardwaren sin skyld? 5624913[/snapback] Jeg kjører 1600*1200 alle instillinger på high og 16*aa. Ligger mellom 40-80 fps. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hva har sånne spill å gjøre til Konsoll? jeg mister lysta med en gang jeg leser det. Har mer tro på at Spill blir mye bedre når dem konsentrerer seg til ETT format. Men its all about the money Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) OT, men jeg spør likevel: Hvilken av disse resulterer i bedre ytelse, blant annet i dette spillet: Ny harddisk? Har en 3 år gammel en, IDE, WD Minne? Har 1gig med 2*512 pc2700 Håper på svar, gidder ikke å lage en ny tråd Ovet til temaet: Spillet har så absolutt potensialet! Minner meg litt om MoH/CoD, men fint lite betydningsfyllt Endret 19. februar 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 ny rask ram vil gi mest ytelse, men om det er en av de tregere hddene du har så kan du hente littegrann på å kjøpe en raskere en. men tilbake til demoen, jeg likte den godt. håper det blir coop. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg forstår det ikke, hver eneste gang jeg nedlaster en demo fra Gamer.no så er det noe feil i installasjonen. Prøver jeg gamershell.com f.eks. så går det helt fint. 5630526[/snapback] Får du ødelagte filer? Jeg har også opplevd samme problem (og det fungerte da jeg valgte fra en annen server), men har ikke prøvd å laste ned denne. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har aldri hatt problemer med gamer.no-demoer. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Noen andre enn meg som hadde problemer med lyden? All annen lyd ble borte når jeg løp, og mye lyd hakket... Dette ødela spillopplevelsen total. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Huff... spilte begge oppdragene, er egentlig skuffet... Dårlig grafikk, for enkelt gameplay. Opplegget er brukt opp. Commandos bør holde seg til det forgjengerne var. Noe eget. Er vel Konsoll opplegget som ødelegger som vanlig? Nei nå var jeg lite positiv.. dere får flame meg viss dere er uenige! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Høres tøft ut, bare lurer på hvordan det blir i praksis Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Huff... spilte begge oppdragene, er egentlig skuffet...Dårlig grafikk, for enkelt gameplay. Opplegget er brukt opp. Commandos bør holde seg til det forgjengerne var. Noe eget. Er vel Konsoll opplegget som ødelegger som vanlig? Nei nå var jeg lite positiv.. dere får flame meg viss dere er uenige! 5633986[/snapback] Synes grafikken var kjempegod, jeg. Spiller 1280*1024, 4*aa, 8*af. Så først ut som veldig arkade, men spillet var skikkelig underholdende å spille. Samtidig ender hver omgang forskjellig, er ikke helt sikker på hvorfor, men slik skal det være! Er noe spesielt med spillet. Om de skulle holdt seg til forgjengerne, får vi se når fullversjonen kommer. Uansett må den være bedre enn commandos 3 da... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 kan ikke klage over spillet, men det var bare ikke Commandos-stil for min del. synes de bør holde seg til det gammle opprinelige Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Som Commandos-fan er jeg nødt til å laste ned demoen! Synd at jeg har treig linje hos bestefar og må vente en time til før den er ferdig... Lurer veldig på hvordan dette blir. Jeg hadde utrolig sansen for måten spilte personene på i de eldre Commandos, så lurer på hvordan dette blir. Noe av det kule med det forrige spillet var å måtte tenke før man gjorde noe. Dette virker mer som om det er litt for mange personener til å snike seg rundt. Kan vel uansett ikke bli mer skuffet etter å ha kjøpt Commandos III. Spillet er alt for vanskelig på måten jeg spiller på ihvertfall. Jeg plukker meg ut en og en mann jeg dreper med Green Beret, som jeg så gjemmer. På denne måten blir brettet vanskelig og man må tenke. Tror ikke jeg får samme muligheten til å gjøre det på det nye. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Får ikke stilt texture quality høyere enn medium og oppløsningen høyere enne 800x600. Noen som vet hvordan an ordner dette? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, men du kan begynne med å lese en tråd før du stiller spørsmål. Lenke til kommentar
p0lsevaz Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) jeg kommer ikke inn på spillet etter jeg har instalert det? jeg starter opp spillet, og nAr jeg kommer til "PEGI INFO" låser det seg helt.. skjer nada.. noen som vet hva problemet er? har prøvd re-instal.. dx 9c er instalert. + alle nye drivere. min pc : amd 4200+ 1024 ddr nvidia 7800gt wd 250gb abit fatal1ty a8n Endret 24. februar 2006 av tommy1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg