Gå til innhold

Demo av Commandos: Strike Force (Multi)


Anbefalte innlegg

Laster ned nå fra gamers hell. Jeg bare håper, håper at dette ikke er et XBox-spill med høyere oppløsning. Jeg holdt på å klikke av Lockdown.

5621706[/snapback]

 

Tenker akkurat det samme. FPS. Taktikk. Relativt stor frihet til å bevege seg. Dette spillet kan bli hva RS4 skulle være, men ikke var (RS4 var et arkadespill så til de grader. Ikke bare et arkadespill, men et dårlig et også!)

 

Uansett, gleder meg til å få prøvd ut demoen nå. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får dårlig ytelse på demoen

 

Har 7800gt, 1gig ram og 3200+@2,3ghz

 

Det skal vel egentlig klare demo'm, eller?

Detter fort nedpå 30fps på high, det samme skjer på demon, med opplsøning på 1290*....( Noe i den duren)

 

Har noen forslag til hva som kan være galt, eller det er det hardwaren sin skyld?

5624913[/snapback]

 

 

Jeg kjører 1600*1200 alle instillinger på high og 16*aa.

 

Ligger mellom 40-80 fps.

Lenke til kommentar

OT, men jeg spør likevel: Hvilken av disse resulterer i bedre ytelse, blant annet i dette spillet:

 

Ny harddisk? Har en 3 år gammel en, IDE, WD

Minne? Har 1gig med 2*512 pc2700

 

Håper på svar, gidder ikke å lage en ny tråd :)

 

Ovet til temaet: Spillet har så absolutt potensialet! Minner meg litt om MoH/CoD, men fint lite betydningsfyllt :)

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Jeg forstår det ikke, hver eneste gang jeg nedlaster en demo fra Gamer.no så er det noe feil i installasjonen. Prøver jeg gamershell.com f.eks. så går det helt fint.

5630526[/snapback]

 

Får du ødelagte filer? Jeg har også opplevd samme problem (og det fungerte da jeg valgte fra en annen server), men har ikke prøvd å laste ned denne.

Lenke til kommentar

Huff... spilte begge oppdragene, er egentlig skuffet...

Dårlig grafikk, for enkelt gameplay. Opplegget er brukt opp.

Commandos bør holde seg til det forgjengerne var. Noe eget.

Er vel Konsoll opplegget som ødelegger som vanlig?

 

Nei nå var jeg lite positiv.. dere får flame meg viss dere er uenige!

Lenke til kommentar
Huff... spilte begge oppdragene, er egentlig skuffet...

Dårlig grafikk, for enkelt gameplay. Opplegget er brukt opp.

Commandos bør holde seg til det forgjengerne var. Noe eget.

Er vel Konsoll opplegget som ødelegger som vanlig?

 

Nei nå var jeg lite positiv.. dere får flame meg viss dere er uenige!

5633986[/snapback]

 

 

Synes grafikken var kjempegod, jeg. Spiller 1280*1024, 4*aa, 8*af.

 

Så først ut som veldig arkade, men spillet var skikkelig underholdende å spille. Samtidig ender hver omgang forskjellig, er ikke helt sikker på hvorfor, men slik skal det være!

 

Er noe spesielt med spillet. Om de skulle holdt seg til forgjengerne, får vi se når fullversjonen kommer. Uansett må den være bedre enn commandos 3 da...

Lenke til kommentar

Som Commandos-fan er jeg nødt til å laste ned demoen! Synd at jeg har treig linje hos bestefar og må vente en time til før den er ferdig...

 

Lurer veldig på hvordan dette blir. Jeg hadde utrolig sansen for måten spilte personene på i de eldre Commandos, så lurer på hvordan dette blir. Noe av det kule med det forrige spillet var å måtte tenke før man gjorde noe. Dette virker mer som om det er litt for mange personener til å snike seg rundt.

 

Kan vel uansett ikke bli mer skuffet etter å ha kjøpt Commandos III. Spillet er alt for vanskelig på måten jeg spiller på ihvertfall. Jeg plukker meg ut en og en mann jeg dreper med Green Beret, som jeg så gjemmer. På denne måten blir brettet vanskelig og man må tenke. Tror ikke jeg får samme muligheten til å gjøre det på det nye.

Lenke til kommentar

jeg kommer ikke inn på spillet etter jeg har instalert det? jeg starter opp spillet, og nAr jeg kommer til "PEGI INFO" låser det seg helt.. skjer nada.. noen som vet hva problemet er?

 

har prøvd re-instal.. dx 9c er instalert. + alle nye drivere.

 

min pc :

 

amd 4200+

1024 ddr

nvidia 7800gt

wd 250gb

abit fatal1ty a8n

Endret av tommy1234
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...